Voi pakkaus minkä mulle taas teit, et suostunut avautumaan
ilman väkivaltaa ja sen jälkeen sisältö pitkin lattiaa.
Kommentit (5)
Olis kiva olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa pakkausten suunnittelukokouksessa.
Hitto, niillä on varmaan lystiä kun keksivät mahdollisimman "käteviä" ja "helposti avattavia" pakkauksia.
Avaan pakkaukset ja purnukat tiskialtaan päällä, ettei ole pitkin poikin asuntoa sisällöt, jos loiskahtaa.
Mulla on reuman takia kaikenllaisia apuvälineitä avaamiseen, mutta silti välillä tarvitsisi kirvestä ja moottorisahaa.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa pakkausten suunnittelukokouksessa.
Hitto, niillä on varmaan lystiä kun keksivät mahdollisimman "käteviä" ja "helposti avattavia" pakkauksia.
Työpaikkailmoituksessa vaaditaan masokistisia piirteitä.
Olen jo oppinut, että jos pakkausta mainostetaan "helppo avata ja sulkea", niin etsin puukon ja sakset esille.