Kuinka idiootti täytyy olla
Että käsittelee jotain kun olisi alkoholi ongelma, vaikka ei ole.
Kun kysyy että miksi niin vastaus oli: En vaan tykkää että otat alkoholia
No joo saa olla tykkäämättä, mutta jo tuo esitetään oikeasti huolena kun sitä ei ole eli ei liikakäyttöä eikä huolestuttavaa paheksuttavaa käytöstä niin miksiköhön otetaan tuo muka huolenaiheeksi?
Hehheh! No ei tuollainen mene läpi kun idiooteille aitona huolena.
Häirintäähön tuo vain on
Ja eikö hauskaa, että saatetaan jopa haastaa riitaan tuolloin, jotta näyttäytyisi että olisi ongelmia tuon takia. Hilpeää No fiksut huomaa laiken. . Idiootit ei.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä se Fiksu? Jos luulet olevasi, niin opettele ainakin kirjoittamaan, ja vähän selvempää tekstiä.
Tai kirjoita vähemmän kännissä.
Oletko sinä se Fiksu? Jos luulet olevasi, niin opettele ainakin kirjoittamaan, ja vähän selvempää tekstiä.