Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä jos ihminen ei tykkää tehdä työtä tai lue, tai opiskele

Vierailija
26.06.2026 |

Loisii vain tuilla, ja tekee työkseen rikoksia, ja istuu linnassa, eikä viitsi edes seurata nykyaikaa, vaan on kamoissa päivisin. Ja sitten valitetaan kun ei ole rahaa, kun on huume velat maksamatta mustalaisille ja arabeille. Onhan sekin tapa elää elämäänsä. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä