Lue keskustelun säännöt.
Tiedättekö mistä huomaa että täällä haukkuu lähinnä keski-ikäset ihmiset toisiaan eikä nuoret
26.06.2026 |
Koska se on niin 2000 lukua että edelleen haukutaan homoja ja lesboja ja vammasia ja uskovaisia jne. Toi oli sillon 90-00 ja sitä edeltävinä vuosina muotia. Ei kukaan enää oo tollanen :D Sen takia teillä on vähän väärä käsitys siitä että nämä olisi jotain jonneja täällä palstalla. Jonnet on koulussa.
Kommentit (2)
taino nythän jonnet on kesälomilla mutta yleisesti
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Keitähän nämä " persu,persu.persu sitä ja tätä" on ? Veikkaisin nuoria aikuisia.