Mitä sarjaa et ole saanut katsottua loppuun ja miksi?
The 100 on sarja jota itse en ole katsonut loppuun, koska kuulin etukäteen että viimeinen kausi on huono ja loppuratkaisu suututti suurimman osan faneista.
Evil taas on sellainen sarja, jonka ensimmäinen tuotantokausi näytettiin Suomessa saatavilla olevassa suoratoistopalvelussa mutta sen jälkeen en ole löytänyt uusia tuotantokausia mistään, joten näyttää pahasti että sarjan loppu jää näkemättä.
Kommentit (16)
Suits. Neljä kertaa yritin mutta ei. Yleensä tykkään lakitoimistosarjoista.
Blacklist. Varsinkin eka kausi oli aivan huippu, sen jälkeen alkoi taso laskea. Korona-aikana loppuunviety 7. kausi todella heikko, mutta annoin vielä mahdollisuuden, no, koska korona. Mutta se vika oli niin ärsyttävä ja huono että kesken jäi.
Breaking bad-
Ei vaan se " upotetaan tyyppi happoon" juttu ollut minua varten
Sitten se se sarja missä tippuivat lentokoneella saarelle ja siellä tapahtui kaikkea kummaa, ei kanssa ollut yhtään juttuni. Yritin kuutosjaksoon. Puolisoni katsoi sarjan ja sanoi päätöstä huonoksi. En nyt viineissäni saa sarjan nimeä mieleen, kertokaa joku mitä tarkoitan , kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Blacklist. Varsinkin eka kausi oli aivan huippu, sen jälkeen alkoi taso laskea. Korona-aikana loppuunviety 7. kausi todella heikko, mutta annoin vielä mahdollisuuden, no, koska korona. Mutta se vika oli niin ärsyttävä ja huono että kesken jäi.
Tämä mullakin, ja tämänkin mieheni katsoi loppuun vaikka välillä manasi
4
The 100 oli aluks ihan törkeen hyvä sarja mutta sille kävi samanlailla kuin kaikille muillekkin sarjoille mitä jatketaan liian pitkään elikkäs siitä tuli susi.
Vierailija kirjoitti:
Breaking bad-
Ei vaan se " upotetaan tyyppi happoon" juttu ollut minua varten
Sitten se se sarja missä tippuivat lentokoneella saarelle ja siellä tapahtui kaikkea kummaa, ei kanssa ollut yhtään juttuni. Yritin kuutosjaksoon. Puolisoni katsoi sarjan ja sanoi päätöstä huonoksi. En nyt viineissäni saa sarjan nimeä mieleen, kertokaa joku mitä tarkoitan , kiitos :)
Lost. Katsoin kaikki jaksot, ja loppu oli typerä ja laiskaa käsikirjoittamista.
One Piece. Tuskinpa jatkan ikinä katsomista. M28
Mäkään en jaksanut katsoa Breaking Badista kuin kaksi jaksoa. En ymmärrä suosiota.
Suurinta osaa sarjoista, mitä olen alkaanut katsoa, en ole jaksanut katsoa loppuun. Aika harva sarja on niin hyvä, että jaksaisi katsoa.
Lost. Ihan hirveä hypetys sarjasta, joka oli aikamoista tuubaa alusta saakka. Rakennetaan hirveästi jännitystä, mutta sitten ei keksitäkään mitään järkevää juonenkäännettä, niin laitetaan joku ihan älyvapaa tilalle. Ei pystynyt katsomaan varmaan 3-4 jaksoa enempää.
Vikings. Olisi saanut loppua yhdessä Ragnarin kanssa.
The Witcher tulee olemaan tällainen. Jo tämä kolmas kausi oli pska. Katsoin sen pelkästään Henry Cavilin takia. Seuraavaa en enää katso.
GoT'sta toivon, etten olisi katsonut loppuun. Laiskuudella pilattiin mahtavasti alkanut sarja täysin.
Lost. Tykkäsin siitä tosi paljon ja katsoin 4 tai 5 kautta, mutta sitten se vaan jäi. Ajattelin aloittaa sen tässä joku päivä alusta ja katsoa loppuun. Mielestäni se kai pitkittyi liikaa.
Sama kävi Supernaturalin kanssa. Kaksi ekaa kautta olivat huippuja, mutta sitten vaan lopahti.
Melkeen lopetin the walking dead- sarjan 7. kauden ekaan jaksoon, mut pari päivää rauhoituin ja jatkoin.
Vierailija kirjoitti:
Lost. Tykkäsin siitä tosi paljon ja katsoin 4 tai 5 kautta, mutta sitten se vaan jäi. Ajattelin aloittaa sen tässä joku päivä alusta ja katsoa loppuun. Mielestäni se kai pitkittyi liikaa.
Sama kävi Supernaturalin kanssa. Kaksi ekaa kautta olivat huippuja, mutta sitten vaan lopahti.
Supernaturalin kanssa minulla kävi samoin kuin the 100 sarjalle, jätin pari viimeistä kautta katsomatta koska luin etukäteen arvosteluja ja päätin että parempi ehkä jättää väliin ja kuvitella itse toisenlainen loppu.
ap
Big Bang Theory. Pidän sarjasta eikä ärsytä mikään siinä, mutta jotenkin vain aina unohtuu katsoa viimeinen kausi, tai ajattelen että ehtiihän sen myöhemminkin.
Torchwood. Tiedän mitä siinä tapahtuu, enkä halua nähdä sitä.