Lue keskustelun säännöt.
Aikuisten seurustelu, riittääkö
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Down
Straigh forward.
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Että tahdotko oikein rakastua, vai riittääkö ns. vähempi?
Ihastuminen, yhdessä hengailu?
Kyllä siinä jonkinlaista kipinää täytyy mun mielestä olla. En varmaan edes muuten jatkaisi seurustelua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä jonkinlaista kipinää täytyy mun mielestä olla. En varmaan edes muuten jatkaisi seurustelua.
Hengailussakin voi olla mukavaa kipinää.
Lasketaanko tällaiseksi jos vain toinen suhteen osapuolista on aikuinen?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Naisten ja karhujen välillä varmaan kipinät lentelee, mutta miten tämä miehiin liittyy?
Up