Mies suuttui kun näpäytin sitä jalkapallossa.
Miesystäväni katsoo jalkapalloa ja lyö myös vetoa siitä. Eilen se sanoi että on varma että Saksa voittaa 1-2. Minä sanoin että Saksa ei aina voita ja mies sanoi että laittaa 50 euroa Saksalle 1-2 tuloksen. Siinä tapauksessa sanoin että lyön Ecuadorille 2-1 tulosvetoon 50 euroa. Peli oli 1-1 ja Ecuador teki 2-1 maalin niin mies alkoi kiroilemaan ja sitä harmitti todella. Näpäytin että minullahan on 2-1 ja niin se peli päättyi. Sain 17 kertaisena 50 euroa takas. Sitten miesystäväni haukkui saksan hyökkäystä kun ei saaneet mitään aikaan. Tänään aamulla sanoin miehelleni että menenpäs ostamaan uudet kengät voittorahoillani.
Kommentit (8)
Minä näpäytin aina pesäpallossa, kun en muuten osunut
Peli oli 1-1 mutta ykskaks se olikin kaksyks.
Noin siinä käy kun miehet luulee tietävänsä kaiken.
Mies poloiset lyö vetoa ja rahat meni.
Vierailija kirjoitti:
Vedonlyönti ja jalkapallo on luusereille.
Sittenhän ne sopivat sinulle.
Vedonlyönti ja jalkapallo on luusereille.