Hirveän vaikeata keksiä mitä söisi
Kommentit (7)
Maailma om mijoonittaintai täynnä ruokaohjeita. En ala arvostelemaan jollekin tuntemattomalle syömisiä .
Turha huoli. Nälkä ei ole niin suuri herra että se ei voisi odottaa.
Sitäpaitsi...Työlle pakko, mut ei ruualle.
Mä syön nyt lähes päivittäin hyrskypottuja, kun on hyviä varhaisperunoita tarjolla. Fetaa ja kurkkua, tomaattia mukaan. Jos pitää saada proteiinikin niin keitä kananmuna myös.
Nyt on uusia perunoita, niitä voi syödä vaikka koko heinäkuun ( niin minä teen, muulloin en syö perunaa kuin kesällä). On kaalia ja porkkanaa. Nam. Sitten perunannkanssa kalaa : silliä, lohta, graavi siikaa tai mitä tahansa. Mansikoita. Kesällä syöminen on helppoa.
perunamuussia ja ruskeaa kastiketta. syön itse sitä jokapäivä, se on paras ruoka.
terv. pussihousu
Grilliruoka päivittäin onkin oikein terveellistä...
Silliä