Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkilot harmittaa ja ahdistaa. Nyt jo +7 kiloa. Ulkona liian kuuma ja limuja ja jäätelöä menee. Onko muita kesäkilojen uhreja? 😢😢😢😢

Vierailija
26.06.2026 |

Syksyllä satoi ja masensi, talvella oli pimeää ja väsytti, keväällä taas oli liian liukasta ja nyt sitten kamalan kuuma yli 20 astetta. Kivasti viikot menevät sisällä ja herkut hyppivät suun eteen. Ei tässä Suomen maassa voi ihminen liikkua.

 

Onko muita joille hiipii kiloja pitkin vuotta??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kertyi kiloja talvella kun masensi ja laiskotti. En jaksanut liikkua niin paljo kuin yleensä ja mässytin minkä kerkisin. En oo saanu laihdutettua niitä vielä. 

Vierailija
2/7 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt ole vielä edes ollut hellettä tänä kesänä. Ihan hyvin voi liikkua. Aikamoisia tekosyitä listassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tänä kesänä tullut 7 kg?

Vierailija
4/7 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on kuuma? Tosi epävakainen kesäkuu ollut, sateita ja kylmää. Hellepäiviä ollut stadissa 2... 

Vierailija
5/7 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kesäkiloja. Paljon tekemistä puutarhassa, joten liikuntaa tulee jo siitä. Autottomana teen kauppareissutkin kävellen ja pyörällä.

 

Limskasta en edes tykkää.

Vierailija
6/7 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi neidille sellainen lämpötila jossa laihtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa noi 7 kg kun paino aina sama vakio syö ja tekee mitä hyvänsä tai ei tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi