Yksi aina auttanut muita, yhtä ei koskaan auteta
Yksi aina auttanut muita, yhtä ei koskaan auteta
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kuka auttaisi ap:ta?
Ei kukaan halua auttaa :(
Ainoa neuvoni on, että l o p e t a h e t i ! ! ! se jatkuva auttaminen, se ei auta sinua yhtään, ainoastaan väsytät itsesi...
Vierailija kirjoitti:
Missä asiassa tarvitset apua?
Työpaikan saamisessa, missä on nollatoleranssi kiusaamiselle. Hyvä ja kannustava työ ilmapiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asiassa tarvitset apua?
Työpaikan saamisessa, missä on nollatoleranssi kiusaamiselle. Hyvä ja kannustava työ ilmapiiri.
Kokeile viheralueiden hoitoa. Melko yksinäinen työ, mutta ei ole ketään kiusaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asiassa tarvitset apua?
Työpaikan saamisessa, missä on nollatoleranssi kiusaamiselle. Hyvä ja kannustava työ ilmapiiri.
Keskity työnhakuun ja lopeta täällä spämmääminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asiassa tarvitset apua?
Työpaikan saamisessa, missä on nollatoleranssi kiusaamiselle. Hyvä ja kannustava työ ilmapiiri.
Keskity työnhakuun ja lopeta täällä spämmääminen.
Töitä on haettu. Päätyy aina samaan lopputulokseen. Töitä voi saada, mutta sitten alkaa kiusaaminen. Vanhat asiat vaikuttaa.
Sääntö nro1. Älä auta, jos tarvitset vastapalvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asiassa tarvitset apua?
Työpaikan saamisessa, missä on nollatoleranssi kiusaamiselle. Hyvä ja kannustava työ ilmapiiri.
Keskity työnhakuun ja lopeta täällä spämmääminen.
Töitä on haettu. Päätyy aina samaan lopputulokseen. Töitä voi saada, mutta sitten alkaa kiusaaminen. Vanhat asiat vaikuttaa.
Miten jatkuva uusien keskustelujen tekeminen av:lla auttaa asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asiassa tarvitset apua?
Työpaikan saamisessa, missä on nollatoleranssi kiusaamiselle. Hyvä ja kannustava työ ilmapiiri.
Kokeile viheralueiden hoitoa. Melko yksinäinen työ, mutta ei ole ketään kiusaamassa.
Ruohon leikkuu hommiin
Kuka auttaisi ap:ta?