Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Otsa menee kurttuun kuvissa,? Saako pois?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuon ikäinen ja tommosta täällä kyselet. Vastaa itsellesi ja kauhistele botoksia....🤣🤣🤣🤣
No älä rypistele kulmiasi vaan sulje silmäsi raukeasti ja kurkistele sitten seksikkäästi ripsien alta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miten kaikilla on niin sileä ja kireä otsa kuvissa. Ei voi kaikki jotain täyteaineita käyttää.
En määääkään tajuun.... kamalaaa ja kauheeetaaaaa....
Onko sulla Sibeliusrypyt vai Justiinarypyt?
Alue: Aihe vapaa
Mä en tajua miten kaikilla on niin sileä ja kireä otsa kuvissa. Ei voi kaikki jotain täyteaineita käyttää.