Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä te ihmiset ette osaa olla yksin

Vierailija
25.06.2026 |

edes viittä minuuttia tai koko loppuelämää. Onni pitää löytää omasta itsestä eikä jatkuvasta suun soitosta ja toisesta ihmisestä. Vituttaa koko ajan kälättävät ihmiset.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksisun pitää kälättää virtuaalisestikoko ajan? Ja tollasta tuubaa vielä. Etkö viihdyhetkeäkään ilman jotain kontakteja?

Vierailija
2/9 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haluavat verkostoitua  jotta heillä on ilmaista apua joka tilanteessa. Ei siinä ihmissihteista ole kysjmys. Hyväksikäytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva osaa

Vierailija
4/9 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset osaa olla välittämättä muitten ihmisten asioista?

Vierailija
5/9 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harva osaa

Tervemieliset, tasapainoiset, itseä ja muita kunnioittavat osaavat olla.

He eivät tarvitse muita pönkittämään itseään.

Vierailija
6/9 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joku 20 vuotta ollut yksin. Eipä käy vieraita koskaan enkä naisille kelpaa.

T: kiltti mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet löytänyt onnellisuuden zen tilan, tulla AV: lle valittamaan ihmisistä, jotka puhuvat.

Vierailija
8/9 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on laumaeläin, joka eristettynä kuihtuu. Jos joku haluaa eristäytyä, on laumassa ollut vika ja jälkeläiset pilalla. Luonnonvalinta korjaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ei osata olla, naapureiden kanssa ei osata olla, ei tervehditä heitä. Pitää olla nk. kotirauha ja ovea ei avata jos ovikello soi. Mitä ihmettä tämä on? Palstoilla sitten valitetaan yksinäisyyttä. Jokaisen pitää tehdä jotain asialle jos ei halua tai osaa olla yksin.. heikoksi on mennyt kun kaikkea pelätään sen perskeleesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi