Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitko Wolt-kuskina kieltäytyä luovuttamasta alkoholia humalaiselle?

Vierailija
25.06.2026 |

Minä en. 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopon näköinen tuo Tuula Loikkanen.

Vierailija
2/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. En alkaisi tappelemaan. Ikävää kyllä olisi, jos paikalla olisi lapsia, mutta en silti riskeeraisi itseäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Suosittelen aseenkantolupaa Wolt-kuskeille.

Vierailija
4/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa varten suomeen saapunut wolt-kuskiko kieltäytyisi käteisestä jos sellaista tarjoittaisiin henkilöllisyystodistuksen sijaan?

Vierailija
5/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkosta saapuvat kuskit ovat siis sellaisia kohteita mitä kannattaa keikata ilmaisen alkon toivossa. Näin ajattelee varmasti moni rikollinen nyt koska tilaisuus on annettu kiitos hallituksen. En pidä tästä uudistuksesta yhtään.

Vierailija
6/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan idioottimaista antaa tuollaista vastuuta yksittäiselle kuljettajaparalle. Juopoille ei pidä kantaa viinaa kotiin. Lapset tulevat kärsimään tästä, koska he ovat juoppojen vanhenpiensa armoilla. Voisi ainakin kellonaikarajat olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeestikko kysyt? Yksikään wolt kuski ei tule jättämään toimitustaan luovuttamatta.

Vierailija
8/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkosta saapuvat kuskit ovat siis sellaisia kohteita mitä kannattaa keikata ilmaisen alkon toivossa. Näin ajattelee varmasti moni rikollinen nyt koska tilaisuus on annettu kiitos hallituksen. En pidä tästä uudistuksesta yhtään.

Siinä voi tulla turpakeikka. Helpommalla pääsee kun hakee juoksukaljat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mun poika on kaupassa töissä ja sanoin sille, ettei humalaisten kanssa kannata jäädä vänkäämään. Senkus myy vaan, niin säästyy paljolta. 

Vierailija
10/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkosta saapuvat kuskit ovat siis sellaisia kohteita mitä kannattaa keikata ilmaisen alkon toivossa. Näin ajattelee varmasti moni rikollinen nyt koska tilaisuus on annettu kiitos hallituksen. En pidä tästä uudistuksesta yhtään.

Siinä voi tulla turpakeikka. Helpommalla pääsee kun hakee juoksukaljat.

En jaksa uskoa, että Wolt-kuski jää ottamaan iskuja kaljalastin takia. 

Vierailija
12/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa työskentelevät saavat koulutuksen alkoholinmyynnistä. Ainakin mun tytön piti asiaan perehtyä ja suorittaa testi. Noinkohan Wolt-kuskeja koulutetaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti heittäisin kontion ympäri ja karkuun.

Vierailija
14/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkosta saapuvat kuskit ovat siis sellaisia kohteita mitä kannattaa keikata ilmaisen alkon toivossa. Näin ajattelee varmasti moni rikollinen nyt koska tilaisuus on annettu kiitos hallituksen. En pidä tästä uudistuksesta yhtään.

Siinä voi tulla turpakeikka. Helpommalla pääsee kun hakee juoksukaljat.

En jaksa uskoa, että Wolt-kuski jää ottamaan iskuja kaljalastin takia. 

Minä ainakin jäisin ihan vain sen veetutuksen vuoksi, että joku yrittää keikata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään moraalista syytä olla myymättä. Laki on laki, mutta niistähän ei nykyään tarvitse välittää jos uskoo olevansa oikeassa.

Vierailija
16/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa ja isoimissa kaupoissa on vartijoita ja portsareita, jos siellä joku kaljatta jäänyt rupeaa valittamaan niin on apua saatavilla. Jonkun kotiovella vähän hankalampi sanoa että olet liian kännissä, juopot ei yleensä koe olevansa siinä kunnossa, että olisi aika lopettaa juominen ja järkipuhe ei tehoa.

Vierailija
17/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy niitä kuskeja. Selvää on, että nimenomaisesti humalaiset tätä mahdollisuutta käyttävät hyväkseen, kun ajokuntoa ei ole ja jalat eivät kanna. Myös se Irmeli, jonka ei pitänyt ottaa ja jätti käymättä Alkossa, voi nyt helposti toteuttaa mielihalunsa, vaikka ei tarvitsisi yhtään enempää alkoholia orastavaan alkoholismiinsa. 

 

Vaikea nähdä tässä mitään hyviä puolia. 

Vierailija
18/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa varten suomeen saapunut wolt-kuskiko kieltäytyisi käteisestä jos sellaista tarjoittaisiin henkilöllisyystodistuksen sijaan?

Entäs suomalaiset Wolt-kuskit? 

Vierailija
19/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaa varten suomeen saapunut wolt-kuskiko kieltäytyisi käteisestä jos sellaista tarjoittaisiin henkilöllisyystodistuksen sijaan?

Entäs suomalaiset Wolt-kuskit? 

Montako olet nähnyt? Minä en yhtään. Toki voivat olla suomalaisia, mutta yhtään kantasuomalaista en ole nähnyt. 

Vierailija
20/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan idioottimaista antaa tuollaista vastuuta yksittäiselle kuljettajaparalle. Juopoille ei pidä kantaa viinaa kotiin. Lapset tulevat kärsimään tästä, koska he ovat juoppojen vanhenpiensa armoilla. Voisi ainakin kellonaikarajat olla. 

Lasten lisäksi uudistuksen seurauksista kärsii lasten lisäksi myös alkoholistin puoliso. Ehkä näin saadaan perheitä hajoamaan nopeutetusti.