Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Iltalehtien sää uutiset ja kommentointi niiden alhaalla
25.06.2026 |
Hassua miten ihmiset menee sinnekkin kiukkuamaan ja huutelemaan kun uutisoidaan että tulee lämmintä. Ikään kuin Iltalehti eli siis näiden ihmisten auktoriteetti päättäisi mitä säätä laitetaan tulemaan, aikuiset kitisee ja kirjoittaa omia toivomuksiaan "Eiku 20 on parempi"
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Joku kommentoi että tykkää helteistä lisää vaan, niin kommentissa on miljoona nauruhymiötä ja vihanaamaa :D