Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehtien sää uutiset ja kommentointi niiden alhaalla

Vierailija
25.06.2026 |

Hassua miten ihmiset menee sinnekkin kiukkuamaan ja huutelemaan kun uutisoidaan että tulee lämmintä. Ikään kuin Iltalehti eli siis näiden ihmisten auktoriteetti päättäisi mitä säätä laitetaan tulemaan, aikuiset kitisee ja kirjoittaa omia toivomuksiaan "Eiku 20 on parempi" 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kommentoi että tykkää helteistä lisää vaan, niin kommentissa on miljoona nauruhymiötä ja vihanaamaa :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla