Lue keskustelun säännöt.
Miksi jotku jaksaa haukkua täällä muita ryhmiä?
25.06.2026 |
En minäkään ole esim. mormoni, transsukupuolinen tai suomenruotsalainen. En silti hauku heitä. Eikö ihmiset saa elää tavallaan?
Kommentit (3)
Tämä palsta ei tavoita 99,99999% ihmisistä joten merkityksetöntä höpinää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi joku jaksaa tehdä typeriä lapsellisia miksi-kysymyksiä?