Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos miehesi sanoo lähtevänsä baariin 1-2 oluelle kaverinsa kanssa ja olevansa tunnin päästä takaisin

Vierailija
25.06.2026 |

Ja sitten hän tuleekin kotiin 4.30 aamuyöllä, täysin humalassa, ja kertoo olleensa kiertelemässä eri ravintoloita naispuolisen kaverinsa kanssa? Et tunne tätä naista, vanha opiskelukaveri. Ja tätä miespuolista kaveria miehesi ei tavannut lainkaan reissullaan.

Puhelinta ei mukana.

 

Miten suhtautuisit?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista, mun mies ei juo alkoholijuomia.

Vierailija
2/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavan kerran kun tekis noin, sanoisin; oota vähän vien roskapussin ensin ja tulisit ite parin päivän päästä takaisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, aikuinen saa tehdä mitä haluaa.

Vierailija
4/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seuraavan kerran kun tekis noin, sanoisin; oota vähän vien roskapussin ensin ja tulisit ite parin päivän päästä takaisin...

Saisi mies joskus edes omaa aikaa.

Vierailija
5/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi olutta tunnissa nousee päähän sen verran ettei jää siihen.

Vierailija
6/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi. Viihteellä saa käydä, mutta ei valehdella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ja mies voisi vaikka jatkaa elämää sitten tuon kaverin kanssa, jonka priorisoi sinun, puolisonsa, ylitse.

Vierailija
8/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Arvaisin että noin kävisi. Antaa hänen viettää aikaansa kavereiden kanssa jos on mukavaa. Miksi minä häntä vahtisin? Aikuista miestä. Kyllä hän pärjää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, aikuinen saa tehdä mitä haluaa.

Jep, kuten päättää että ei katsele tuollaista elämässään.

Vierailija
10/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna jatkaisin tiskaamista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin että minulla on oikeus tehdä samoin. Siis viettää aamuyöhön asti humalassa vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa. 

Vierailija
12/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisin tyytyväinen, kun ei herättänyt maksamaan taksia, meiltä on lähimpään juottolaan 12 km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, aikuinen saa tehdä mitä haluaa.

Jep, kuten päättää että ei katsele tuollaista elämässään.

Onko sinulla ongelmia joista haluaisit keskustella?

Vierailija
14/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi näkyy olevan täynnä tyhmiä naisia, jotka eivät osaa mitään sanoa ja tehdä ilman neuvon tai mielipiteen kysymistä vauvapalstalta. Ei ihme, jos mies loikottaa mielellään kylillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin että minulla on oikeus tehdä samoin. Siis viettää aamuyöhön asti humalassa vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa. 

Näin on. Sinulla on oikeus samaan. Molemmat olette vapaita tekemään mitä vain. On sitten eri asia jos mokaatte. Silloin kärsitte seuraukset.

En minä estä miestäni lähtemästä naisen kanssa baariin. Jos ja kun hän palaa takaisin eikä mitään ole tapahtunut, niin kaikki on kunnossa. Jos hän ei palaa tai on pettänyt, niin sitten lentää mies pihalle. Sama toisinpäin.

Vierailija
16/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, aikuinen saa tehdä mitä haluaa.

Jep, kuten päättää että ei katsele tuollaista elämässään.

Onko sinulla ongelmia joista haluaisit keskustella?

Ei, ongelmia on kaikkiaan 0 kun ei pidä miestä elämässään.

Vierailija
17/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin miehen laittavan väliaikatiedotetta milloin tulee, että tietäisin kannattaako valvoa vai menenkö nukkumaan. Jos ei laittaisi, huolestuisin mitä sille on käynyt. Saa kyllä mennä aamuyölle jos ilmoittaa.

Vierailija
18/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, aikuinen saa tehdä mitä haluaa.

Jep, kuten päättää että ei katsele tuollaista elämässään.

Onko sinulla ongelmia joista haluaisit keskustella?

Ei, ongelmia on kaikkiaan 0 kun ei pidä miestä elämässään.

Eli jotain ongelmia on.                         

Vierailija
19/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
20/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin että minulla on oikeus tehdä samoin. Siis viettää aamuyöhön asti humalassa vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa. 

Näin on. Sinulla on oikeus samaan. Molemmat olette vapaita tekemään mitä vain. On sitten eri asia jos mokaatte. Silloin kärsitte seuraukset.

En minä estä miestäni lähtemästä naisen kanssa baariin. Jos ja kun hän palaa takaisin eikä mitään ole tapahtunut, niin kaikki on kunnossa. Jos hän ei palaa tai on pettänyt, niin sitten lentää mies pihalle. Sama toisinpäin.

Jos aletaan ottamaan tällaisia omia oikeuksia, niin homma ei toimi niin että mies ottaa oikeuden ja samalla vapauttaa naiselle saman oikeuden. Vaan niin, että kun yksi ottaa minkä tahansa oikeuden, kaikki muutkin säännöt lakkaavat pätemästä. Toinen voi haluta ottaa jonkun toisen oman oikeuden tai vaikka kaksi. Tai tehdä jotain muuta mitä nyt mieleen tulee, koska toinenkaan ei kunnioita yhteisiä pelisääntöjä, niin sitten ei ole mitään sääntöjä. 

Naurettava tuo ajatus, että "koska minä petän niin on ok että sinäkin petät". Ei se toimi niin. Tällaisesta sovitaan yhdessä etukäteen tai sitten jos todellakin yksipuolisesti aletaan muuttelemaan sääntöjä niin silloin nainenkin saa muuttaa ihan mitä sääntöä haluaa, ja niin montaa sääntöä kuin haluaa.

Älkää olko tyhmiä.

Mutta selväähän se, että tuollaisen ihmisen kanssa toimimisesta ei seuraa kuin sotaa, sillä hän ei tule koskaan kunnioittamaan naista ja jos nainen kohtelee häntä yhtä huonosti, mies saa raivohepulit ja lopulta todennäköisesti tappaa naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän