Lue keskustelun säännöt.
Miksi viihdyn kotona kesälläkin?
25.06.2026 |
Ei oikein huvita mennä ulos kun ikkunasta näkee luontoa ja aurinkoa muutenkin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kannattaa käydä. Saat aurinkoa. Menkää ihmeessä ihmiset uloskin, saatte aurinkoa. Se auttaa kaikkiin vaivoihinkin.