Lue keskustelun säännöt.
Itä-euroopassa on myös paljon synnytysväkivaltaa
25.06.2026 |
Mistä tämä johtuu? Köyhissä maissa enemmän, koska ei ole varaa voida hyvin ja olla mieleltään terveitä? Niin pitää pahoinpidellä synnyttäviä äitejä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla