Lue keskustelun säännöt.
Mitä vikaa on älypuhelimessa?
25.06.2026 |
Haluavat näppäinpuhelimen koska se älykännykkä on saatanasta seuraava. Itse en suostu enää palaamaan vanhanaikaiseen näppäinpuhelimeen. Olen nimittäin elännyt jopa lankapuhelinaikaa, joten tiedän mistä puhun. Nämä, jotka ovat täydellisen puhelinriippuvaisia voivat palata vaikka lankapuhelin-aikaan niin tietävät mitä on alkeellisuus.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla