Mitä etua on sähkövaihteista pyörässä?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Tarkempi vaihto ja voi vaihtaa veto päällä.
Minusta niin pieniä etuja ettei mitenkään järkeä leikkiä akkujen kanssa.
Tuo veto päällä taitaa onnistuonnistua myös vastaavantasoisilla mekaanisilla vaihteilla.
Ei mee ketjut solmuun kun mulkkaat niitä vaihteita liian nopeasti. Ainoa hyöty.
Ja kardaani tai hihna on huomattavasti parempi kuin tuo ketju systeemi.
onhan noita automaattisiakin markkinoilla.
M.G.U. yms.
Vierailija kirjoitti:
Tarkempi vaihto ja voi vaihtaa veto päällä.
Minusta niin pieniä etuja ettei mitenkään järkeä leikkiä akkujen kanssa.
Ihan samalla tavalla tuo sähköinen järjestelmä työntää ketjua hammasrattaalta toiselle kuin vaijerivälitteinenkin. Miten sillä voi muka vaihtaa yhtään sen enempää tai vähempää veto päällä kuin mekaanisellakaan?
Vaijerien kanssa ei tarvitse leikkiä eikä niitä joudu säätämään mutta niiden tilalle tulee sitten tämä akku joka pitää välilä ladatakin.
Tarkempi vaihto ja voi vaihtaa veto päällä.
Minusta niin pieniä etuja ettei mitenkään järkeä leikkiä akkujen kanssa.