Lue keskustelun säännöt.
Paljonko olette pyöräilleet kuluvan kauden aikana?
25.06.2026 |
Mulla tuli 1000 kilometriä täyteen eilen. Vuoden alku vähän myöhästyi. Olen ollut vähän laiska.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuuli on ärsyttänyt niin paljon,, että hyvin vähän on tullut kilsoja... Kiloja enemmänkin kun ei ole päässyt pyörän selkään.
En yhtään. Skuuttaillut olen joitakin kymmeniä kilometrejä.
Jos laskee ihan tammikuusta alkaen niin 3300 km. Mulla on matkamittari fiillarisssa ja siitä näkee yhteensä paljonko olen polkenut. Kyllä tässä tulee varmaan 20-30 km joka päivä poljettua. Käyn kalassakin paljon ja venesatamaan on 20 km edes takas matka kotoa.
1350km ja ei millään sähkövässykkä fillarilla
Kesäkuussa on nyt tullut 640 km. Kaupunkipyörällä. Nyt kova flunssa, niin tällä viikolla jäänyt vähiin. m49