Lue keskustelun säännöt.
Mitä tuolla LinkedInissä nyt sitten pitäisi tehdä?
25.06.2026 |
Tein profiilin vähän aikaa sitten, mutta en osaa sitä ”ottaa käyttöön”. Ketä siellä saa pyytää kaveriksi? Tullut sellainen käsitys, että siellä ei niitä pyyntöjä laitella samalla tavalla kuin vaikka facebookissa tai instassa. En ole sitten uskaltanut laittaa kenellekään.
Ihan olen vain työtön työnhakija ilman hienoa tutkintoa, joten olo on, että en minä tänne kuulu.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Imeä anusta ja vastaanottaa anuksen imentää.