Mikä saa miehen muuttumaan suhteen aikana passiiviseksi ja päättämättömäksi?
"Mitä haluat illalliseksi?"
"En tiedä, päätä sä. "
Jne.
Jos täällä on miehiä, voisitteko valaista?
Kommentit (14)
kun miehen mitkään ehdotukset ei naiselle sovi ja nainen tykkää päsmäröidä ja säätää niin säätäköön sitten
On huomannut päätösten olevan joka tapauksessa vääriä ja johtavan aina naisen mykkäkouluun.
Itse en viitsi sanoa, että haluaisin ruokaa x. Jos sanon, niin sitten sitä ei ainakaan syödä. Jos mies saa päättää itse, on kuitenkin pieni mahdollisuus osua oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti se, ettei mikään annettu vastaus kuitenkaan tyydytä naista, eikä millään mielipiteellä ole merkitystä, joten miksi edes yrittää.
Juuri näin.
Luontainen laiskuus ja saavutettujen etujen pitäminen itsestäänselvyytenä. Älä passaa, älä ole niin helppo. Ja jos ei mies miellytä, sinä voit ihan vapaasti kertoa sen sille ja jättää sen.
Sinä ansaitset parasta, joten miksi tyydyt surkeaan? Tämä on naisten yleisin virhe parisuhteessa: ette vaadi mieheltä yhtään mitään, edes hygienian ja käytöksen saralla. Totutatte ne siihen, että lusmuilu ja vittuilu on ok.
Minä en tyytynyt. Heitin laiskan juoppoukon mäkeen ja elän parasta elämääni nyt.
Kyllä minä alussa kaikkea ehdotin ruuasta harrastuksiin, mutta ei ne naiselle sopineet. Mennään nykyään sen mukaan, mitä nainen ehdottaa. Elämä on helpompaa.
Usein mies on sopeutuvampi kuin nainen. Ei se ole edes mikään vitsi, että nainen kysyy kumman mekon laittaa ja sitten laittaa sen, jota mies ei ehdottanut.
Valitsen taisteluni.
Turha ehdottaa naiselle lomakohdetta tai illallisruokaa. Lopulta tehdään kuitenkin naisen halujen mukaan.
Laitatko aina ruoan? Jos kyllä niin mies pitää sitä ja sinua täysin itsestäänselvyytenä eikä enää edes vaivaudu miettimään mitä ruokaa haluaisi syödä.
Vierailija kirjoitti:
Luontainen laiskuus ja saavutettujen etujen pitäminen itsestäänselvyytenä. Älä passaa, älä ole niin helppo. Ja jos ei mies miellytä, sinä voit ihan vapaasti kertoa sen sille ja jättää sen.
Sinä ansaitset parasta, joten miksi tyydyt surkeaan? Tämä on naisten yleisin virhe parisuhteessa: ette vaadi mieheltä yhtään mitään, edes hygienian ja käytöksen saralla. Totutatte ne siihen, että lusmuilu ja vittuilu on ok.
Minä en tyytynyt. Heitin laiskan juoppoukon mäkeen ja elän parasta elämääni nyt.
Kaikilla ei ole yhtä paska miesmaku kuin sulla.
Käytännön syistä, jos palvelu pelaa, mitä siitä valittamaan. Loisen varma keino kehaista: osaat laittaa hyvää ruokaa, osaat järjestää kaiken hyvin, eiku tee sinä vaan kun osaat hyvin. Sitten teet ymmärtämättä että olet vedätettävä ilmainen palvelija.
Jos sitten kerran olet eri mieltä, se vihan määrä voi yllättää. Kyse olikin vain miehen eduista, ei sinusta.
Huom. Älkää katsoko sanoja, vain tekoja.
Joojoo-mies ei välttämättä tee mitään, vaikka osaa puheilla hyvän vaikutelman antaa. Vain jotta voi hyödyntää palvelua jatkossakin.
Varmaan se, että samaan kysymykseen on saatu se 'jotain' tuhat kertaa. En ole vielä sitä 'jotain' löytänyt kaupan hyllystä. Osaisiko joku neuvoa oikeaan hyllyväliin?
Todennäköisesti se, ettei mikään annettu vastaus kuitenkaan tyydytä naista, eikä millään mielipiteellä ole merkitystä, joten miksi edes yrittää.