Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko paistanut takaisinvedettävällä paistinpannulla takaisinvedettäviä kananmunia?!!!

Vierailija
25.06.2026 |

Jos olet, eipä ihme jos on ollut vähän huono heikkona viime aikoina:

"Maahantuoja Scandinavisk Spismiljö AB vetää takaisin Napoleon-valurautapannun, koska tuotteesta saattaa irrota ruokaan metalleja. Asiasta tiedottaa Ruokavirasto."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d3e8897c-54b3-4ccd-8974-d93e551c62dc

 

"Ruokavirasto tiedottaa useiden kananmunaerien takaisinvedosta. Kananmunatalo ja -pakkaamo Munax Oy:n mukaan yrityksen sopimustuottajan kanalassa on todettu salmonellaa."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bf48d539-602a-4e63-9aa1-14c45d90c5b8

 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on olemassa myös joku takaisinvedettävä paistinlasta, paistorasva ja suola.

Vierailija
2/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on olemassa myös joku takaisinvedettävä paistinlasta, paistorasva ja suola.

No suolaa ei oikein mitenkään saa pilattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vedetään kaikki teflon-pannut? Ne on aikaa sitten todettu terveydelle haitalliseksi.

 

Entä energiajuomat ja kaikki muu ihmisille haittallinen, mitä myydään kilometritolkulla kaikissa kaupoissa. 

Vierailija
4/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on olemassa myös joku takaisinvedettävä paistinlasta, paistorasva ja suola.

No suolaa ei oikein mitenkään saa pilattua.

Saa pilattua vaikka jollain pakkauslaitteistosta irronneella metallilla, lasilla tai muovinpaloilla. 

Vierailija
5/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on olemassa myös joku takaisinvedettävä paistinlasta, paistorasva ja suola.

No eiköhän muoviset paistinlastat ole kaikki haitallisia, joista irtoaa ruokaan muovia. Sama rypsiöljy, ei sovi ihmiselle. 

Myös puhdistettu suola on haitallista. Lähes kaikki ne mitä meille "normikaupassa" myydään, on meille suoraan haitallista.

Vierailija
6/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En ole koskaan käynyt Oulussa, niin en ole voinut asioida siinä kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on olemassa myös joku takaisinvedettävä paistinlasta, paistorasva ja suola.

No suolaa ei oikein mitenkään saa pilattua.

Saa pilattua vaikka jollain pakkauslaitteistosta irronneella metallilla, lasilla tai muovinpaloilla. 

Puhdistamalla siitä kaikki terveellinen ja mikä siihen kuuluu. Eli normi suola kaupoissa on jo pilattua. 

 

Puhdistamaton merisuola ainoa oikea vaihtoehto.

Vierailija
8/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on olemassa myös joku takaisinvedettävä paistinlasta, paistorasva ja suola.

No suolaa ei oikein mitenkään saa pilattua.

Saa pilattua vaikka jollain pakkauslaitteistosta irronneella metallilla, lasilla tai muovinpaloilla. 

No niin löit minut maahan. En ajatellut noin pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Railakkaan kotiväkivaltaillan päätteeksi vaimo veti takaisin takaisinvedettävällä paistipannulla.

Vierailija
10/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on olemassa myös joku takaisinvedettävä paistinlasta, paistorasva ja suola.

No suolaa ei oikein mitenkään saa pilattua.

Eikö? https://hakaimagazine.com/news/theres-probably-plastic-your-sea-salt/

Tulee muutamat ympäristömyrkyt ja raskasmetallit myöskin mieleen, lyijy etunenässä.

Kookletapa muuten irakilainen suolakenttä niin näkyy se hygieenisyyskin😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska otsikko sai minut nauramaan.

Itse asia ei tietenkään ole hauska.

Vierailija
12/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska otsikko sai minut nauramaan.

Itse asia ei tietenkään ole hauska.

Sama. Myydään päästävedettävä sänky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutiskukko: takaisnvedettävä kukko veti kukkonsa takaisin!

Vierailija
14/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Railakkaan kotiväkivaltaillan päätteeksi vaimo veti takaisin takaisinvedettävällä paistipannulla.

Ja vieläpä munille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan ne kananmunat ja paistinpannun palauttaa samalla kertaa yhteen paikkaan, vaikka Ruokaviraston kansliaan, ettei tarvitse moneen kertaan juosta. 

Vierailija
16/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on mainitun EAN-koodin kananmunia, mutta tuottajaleima on eri.

Vierailija
17/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on takaisinvedettävä esinahka. Pitääkö huolestua?

Vierailija
18/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska otsikko sai minut nauramaan.

Itse asia ei tietenkään ole hauska.

Sama. Myydään päästävedettävä sänky.

Myydään lasten päästävedettävä sänky.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän