Oletko paistanut takaisinvedettävällä paistinpannulla takaisinvedettäviä kananmunia?!!!
Jos olet, eipä ihme jos on ollut vähän huono heikkona viime aikoina:
"Maahantuoja Scandinavisk Spismiljö AB vetää takaisin Napoleon-valurautapannun, koska tuotteesta saattaa irrota ruokaan metalleja. Asiasta tiedottaa Ruokavirasto."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d3e8897c-54b3-4ccd-8974-d93e551c62dc
"Ruokavirasto tiedottaa useiden kananmunaerien takaisinvedosta. Kananmunatalo ja -pakkaamo Munax Oy:n mukaan yrityksen sopimustuottajan kanalassa on todettu salmonellaa."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bf48d539-602a-4e63-9aa1-14c45d90c5b8
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on olemassa myös joku takaisinvedettävä paistinlasta, paistorasva ja suola.
No suolaa ei oikein mitenkään saa pilattua.
Koska vedetään kaikki teflon-pannut? Ne on aikaa sitten todettu terveydelle haitalliseksi.
Entä energiajuomat ja kaikki muu ihmisille haittallinen, mitä myydään kilometritolkulla kaikissa kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on olemassa myös joku takaisinvedettävä paistinlasta, paistorasva ja suola.
No suolaa ei oikein mitenkään saa pilattua.
Saa pilattua vaikka jollain pakkauslaitteistosta irronneella metallilla, lasilla tai muovinpaloilla.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on olemassa myös joku takaisinvedettävä paistinlasta, paistorasva ja suola.
No eiköhän muoviset paistinlastat ole kaikki haitallisia, joista irtoaa ruokaan muovia. Sama rypsiöljy, ei sovi ihmiselle.
Myös puhdistettu suola on haitallista. Lähes kaikki ne mitä meille "normikaupassa" myydään, on meille suoraan haitallista.
En ole. En ole koskaan käynyt Oulussa, niin en ole voinut asioida siinä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on olemassa myös joku takaisinvedettävä paistinlasta, paistorasva ja suola.
No suolaa ei oikein mitenkään saa pilattua.
Saa pilattua vaikka jollain pakkauslaitteistosta irronneella metallilla, lasilla tai muovinpaloilla.
Puhdistamalla siitä kaikki terveellinen ja mikä siihen kuuluu. Eli normi suola kaupoissa on jo pilattua.
Puhdistamaton merisuola ainoa oikea vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on olemassa myös joku takaisinvedettävä paistinlasta, paistorasva ja suola.
No suolaa ei oikein mitenkään saa pilattua.
Saa pilattua vaikka jollain pakkauslaitteistosta irronneella metallilla, lasilla tai muovinpaloilla.
No niin löit minut maahan. En ajatellut noin pitkälle.
Railakkaan kotiväkivaltaillan päätteeksi vaimo veti takaisin takaisinvedettävällä paistipannulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on olemassa myös joku takaisinvedettävä paistinlasta, paistorasva ja suola.
No suolaa ei oikein mitenkään saa pilattua.
Eikö? https://hakaimagazine.com/news/theres-probably-plastic-your-sea-salt/
Tulee muutamat ympäristömyrkyt ja raskasmetallit myöskin mieleen, lyijy etunenässä.
Kookletapa muuten irakilainen suolakenttä niin näkyy se hygieenisyyskin😁
Hauska otsikko sai minut nauramaan.
Itse asia ei tietenkään ole hauska.
Vierailija kirjoitti:
Hauska otsikko sai minut nauramaan.
Itse asia ei tietenkään ole hauska.
Sama. Myydään päästävedettävä sänky.
Uutiskukko: takaisnvedettävä kukko veti kukkonsa takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Railakkaan kotiväkivaltaillan päätteeksi vaimo veti takaisin takaisinvedettävällä paistipannulla.
Ja vieläpä munille.
Voikohan ne kananmunat ja paistinpannun palauttaa samalla kertaa yhteen paikkaan, vaikka Ruokaviraston kansliaan, ettei tarvitse moneen kertaan juosta.
MInulla on mainitun EAN-koodin kananmunia, mutta tuottajaleima on eri.
Minulla on takaisinvedettävä esinahka. Pitääkö huolestua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska otsikko sai minut nauramaan.
Itse asia ei tietenkään ole hauska.
Sama. Myydään päästävedettävä sänky.
Myydään lasten päästävedettävä sänky.
Varmaan on olemassa myös joku takaisinvedettävä paistinlasta, paistorasva ja suola.