Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtäkkiä tuli hirveä suru ja epätoivo erosta

Vierailija
25.06.2026 |

Erosin keväällä. Oon yksinäinen, ei mitään yritystä uuteen suhteeseen. Ei mua kukaan huolisi. Nyt itkettää ja mietityttää teinkö oikean ratkaisun. Mulla ei ketään kelle soittaisin

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit

Vierailija
2/2 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä taas. Vaikka särkeehän se yksinäisyys välillä. Tsemppiä ei ole kiirettä. Pikkuhiljaa omaa tahtia asumiasta yli. :) Älä vaan jää liikaa paikallesi ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän