Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin juuri kengät joita

Vierailija
25.06.2026 |

Ilmankin olisin "kengissä pysynyt", mutta koska miettinyt noita tässä värissä jo viimevuonna ja olemassaolevat niin pirun hyvät jalassa niin annoin mieliteolle periksi, 130€ meni sinne.

Olemassaolevat on nudebeigeä mokkanahkaa, nyt tilaamani mustaa nahkaa. Kesäkäyttöön, ihanat, todella hyvät jalassa. 

Plaah, ostanut lähiaikoina muutakin, nyt loppuu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä ei voi koskaan olla liikaa, varsinkaan hyviä😄

Vierailija
2/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitkä kengät ne nyt noin hyvät ovat ja noin edulliset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitkä kengät ne nyt noin hyvät ovat ja noin edulliset?

Gaborilta eräät sandaalit joissa yhdistyy sellainen tykkäämäni "rouheus" silmääni (mm DrMartensin, Pavementin ja Vagabondin maiharit lemppareitani) muutenkin miellyttävään ulkoasuun ja materiaalina niin sisä kuin ulkopuolelta nahka jota arvostan kengissä. Ovat todella hyvät pitää ja nyt kun nappasin ne myös mustana niin sain ihanuudet joihin enemmän yhdisteltävyyttä mitä tulee hameisiini/mekkoihini.

Ap

Vierailija
4/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkärakastajia siis muitakin 😂👍

Vierailija
5/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutena kannattaa samantien lankata, tai suojasuihkauttaa ennen käyttööottoa. Toki muutenkin joskus suojata uudelleen. 

Vierailija
6/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutena kannattaa samantien lankata, tai suojasuihkauttaa ennen käyttööottoa. Toki muutenkin joskus suojata uudelleen. 

Jaa, olikin sandaalit. No niitä ei tarvitse puunata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutena kannattaa samantien lankata, tai suojasuihkauttaa ennen käyttööottoa. Toki muutenkin joskus suojata uudelleen. 

Jaa, olikin sandaalit. No niitä ei tarvitse puunata. 

Miten ymmårrät sandaalit? Kyllä minä omani suojakäsittelen, siis nahkaiset. Nämä on takaa, tai hieman sivusta oikeastaan, suljettavat, kantapää ja varpaat jää näkyville.

Ylipäätään huolehdin nahkaisista kengistäni, ihan jo sen vuoksi, että maksavat enemmän kuin "muovikollegansa" ja haluan niiden pysyvän kuosissa kauan.

Ap

Vierailija
8/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitkä kengät ne nyt noin hyvät ovat ja noin edulliset?

Onko 130€ sinusta edullista?

En ikinä maksaisi kengistä niin paljoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan