Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mielipiteitä nimestä Edina?
24.06.2026 |
Mielipiteitä nimestä?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mietin, että onko sama nimi kuin sillä yhdellä somettajalla, joka sai turkkilaisen miehensä kanssa tytön. Olivat 15 vuotta yrittäneet. Ja sitten saivat niin .... erikoisen näköisen lapsen, että jos näkisin ja pitäisi jotenkin kehua, niin en tietäisi, mitä sanoisin Mutta hänen nimensä onkin Almina, joten Edina on ihan ok.
Alue: Aihe vapaa
Patsy olisi parempi.