Miksi palstaincelit komeroituvat ja viettävät aikaansa palstalla raivoten ?
Eihän tuolla meiningillä ikinä saa naista itselleen.
Eikä oikein töitäkään.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Koska helpompi öyhöttää kuin myöntää omia virheitään ja asennevammaa.
Tämä. Kun lähtee kentälle Huoriksena huutaen, tietää mikä lopputulema on eikä mieli enää pety.
Niskapersotteella pitäis pihalle edes kerran päivässä heittää ulkoilemaan.
Ja viikkorahat pois, kunnes oppii olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska helpompi öyhöttää kuin myöntää omia virheitään ja asennevammaa.
Eipä naistenkaan tarvitse ja ihan vam maistakin naista lähestytään inokkaasti, vaikkei tämä tekisi mitään sen eteen.
Taas on mammoilla korkit auki. Olisiko aika lopettaa, ettei koko huominen mene krapulassa?
Vierailija kirjoitti:
Taas on mammoilla korkit auki. Olisiko aika lopettaa, ettei koko huominen mene krapulassa?
Yli 5v ilman alkoholia, yritähän paremmin lapsi pieni.
Vierailija kirjoitti:
Saatanan woke!
Hui! Miten uhmakkaalla tuulella olet 🤭
Koska helpompi öyhöttää kuin myöntää omia virheitään ja asennevammaa.