Kyllä ilmainen työvoima kelpaa ja samalla ivaatte, kuinka työttömät elää työssäkäyvien rahalla!
Tuo ajattelu on niin ala-arvoista ja lyhytnäköistäja, kun ei muuta osata sanoa eikä perustella. Joo verorahoista menee osa työttömille, mutta sen saman palkan saatte mikä on ammattikohtainen palkkanne, montakohan prosenttia palkasta menee juurikin työttömille, ei juuri mitään, se ei edes näy tilipussissa.
Kommentit (8)
Kokoomus: työvoimapula!
SDP: kansainväliset sopimukset, olemme rikas maa!
Vasemmistoliitto: valkoinen mies on tuhottava, vaikka vaihtoehdot huonompia!
Vihreät: kehitysmaalaiset on rikkaus, ihmisoikeudet velvoittaa Kela gold
Yrityksen täytyy kilpailla myös työntekijöistä jotta se saa parhaat työntekijät. Kokoomus on sitä mieltä että yritysten ei kuulu kilpailla työntekijöistä, vaan työntekijöiden tulee kilpailla työpaikoista. Siitä ei hyvää seuraa, koska yritykset voivat laiskotella eikä ne voi kehitää tuotteitaan huonolla työvoimalla. Siksi suomalaiset tuotteet eivät menesty ulkomailla ja kotimaassa niitä myydään vain kotimaisuuteen vedoten.
Suomessa on palkanmaksupula. Mikä johtaa siihen että yritykset taantuvat eivätkä yritä kehittyä. Yrityksen täytyy kilpailla myös työvoimasta, muuten eivät saa hyviä työntekijöitä ja jäävät polkemaan paikoilleen.
Kokoomuksen johdolla yritykset eivät kehity koska Kokoomus on hyväksynyt sen että yritykset repivät tuottavuuden työntekijöiden matalista palkoista, eikä menestyvistä tuotteista.
Yrityksen täytyy kilpailla myös työntekijöistä jotta se saa parhaat työntekijät. Kokoomus on sitä mieltä että yritysten ei kuulu kilpailla työntekijöistä, vaan työntekijöiden tulee kilpailla työpaikoista. Siitä ei hyvää seuraa, koska yritykset voivat laiskotella eikä ne voi kehitää tuotteitaan huonolla työvoimalla.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus: työvoimapula!
SDP: kansainväliset sopimukset, olemme rikas maa!
Vasemmistoliitto: valkoinen mies on tuhottava, vaikka vaihtoehdot huonompia!
Vihreät: kehitysmaalaiset on rikkaus, ihmisoikeudet velvoittaa Kela gold
Persut-naisviha, duunari viha, opiskelija viha, perhe viha, ulkomaalais viha, lista on loputon.
Juuri eräs tuttu kertoi miten häntä oli yritetty kuvaamaan ilmaiseksi yjteen Suomen supsituimpaan tosotv-hömppään🥴
Onneksi ei suostunut
Mitä vittua on ammattiliitot tehneet Euroopassa viimeisen 40 vuoden aikana?!
Eurooppalaiset duunarit on laitettu kilpailemaan kiinalaisten orjien kanssa ilman mitään sanktioita. Kiinalainen duunari on orjan asemassa kun sillä ei ole ammattiliittoja tukena ja siitä johtuen heillä ei ole lomia, oikeutta lakkoiluun, työaika on aina ja työturvallisuus on olematon.
Miten meni niinku omasta mielestä ammattiliitot? Miksi sallitte tämän? Miksi ei ole ollut korkeita tulleja kiinalaisille tuotteille jo 40 vuotta? Luulitteko että businesmiehet ovat eurooppalaisen duunarin puolella!
Älkää ikinä salliko businessmiesten määritellä politiikkaa. Busineksen pitää sopeutua politiikkaan, ei päinvastoin.
P.S. Kiinalainen tehdas saastuttaa paljon enemmän kuin Euroopassa tehtaat. Miten te vihreät olette tämän sallineet?
Menikö aika maahan muuttajien oikeuksia miettiessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus: työvoimapula!
SDP: kansainväliset sopimukset, olemme rikas maa!
Vasemmistoliitto: valkoinen mies on tuhottava, vaikka vaihtoehdot huonompia!
Vihreät: kehitysmaalaiset on rikkaus, ihmisoikeudet velvoittaa Kela gold
Persut-naisviha, duunari viha, opiskelija viha, perhe viha, ulkomaalais viha, lista on loputon.
Sinulla on vakava persu-viha.
No jos palkasta ei mene työttömille oikeastaan mitään, niin eikä ole aika pienentää veroprosenttia ja lopettaa työttömyysetuuksien maksu,