Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Minkä kokoisia paitoja käytät 100 kiloinen
24.06.2026 |
Esim hm slimmeistä ribbipaidoista, itselle L koko täydellinen, neuletakeista menee usein S koko. Minkä vy sulla on? Mulla 73cm.
Kommentit (6)
En käytä henkkamaukan slimmiribbipaitoja tai mittaile mun ympäryksiä.
M43 100kg
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nainen, koko 46 tai xl. Mutta on pituuttakin. Lyhyempi voisi käyttää isompaa kokoa
Vierailija kirjoitti:
Nainen, koko 46 tai xl. Mutta on pituuttakin. Lyhyempi voisi käyttää isompaa kokoa
Oon kans pitkä
Ap
Vierailija kirjoitti:
En käytä henkkamaukan slimmiribbipaitoja tai mittaile mun ympäryksiä.
M43 100kg
Mutta vastaat kysymyksiin jotain aivan muuta kuin kysytään.
Alue: Aihe vapaa
Käytän 3 xxxl. Painan hiukan alle 100 kg.