Mun kesä on pilalla
Toukokuun alusta juhannukseen asti töissä vaikka kuntoutustuella kun työkyky merkittävästi alentunut vuosia sitten tapahtuneen burn-outin ja pahentuneiden mt-ongelmien takia ja töissä ainoastaan rahan takia ja oliko sitten edes sen väärti koko työ kun joka päivä hlvetin väsynyt eikä hädin tuskin jaksanut omia hommia kotona töiden jälkeen ja nyt menee varmaan viikko tai pari että toipuu töitä edeltävälle tasolle jaksamisessa.
Lisäksi ollut kohta kuukauden ilman autoa enkä vieläkään tiedä koska saan sen enkä siksi ole päässyt käymään missään tapahtumissa eli puolen kesän tapahtumat jo menneet ohi ja useampi olisi ollut johon olisi halunnut mennä. Työauto oli mutta sillä ei muuta kuin työajot ja kaupassakäynnit plus lääkärissäkäynnit tehdä. Eikä täällä maalla pärjää ilman autoa.
Ja kun patistellaan tai neuvotaan että ahdistus ja yksinäisyys sekä sosiaaliset pelot helpottaisi jos kävisi ihmisten ilmoilla no miten sitä tekee ilman autoa? Ja kirjastossa käynti ei riitä.
No ihan sama paskaa saan silti niskaan avauksesta mutta on entistä masentunut, ahdistunut ja vihainen kun aina minulle tulee vastoinkäymisiä kun yrittäisi tehdä jotain joka auttaisi jotenkin elämässä niin enemmän vaan saa turpaansa.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Moi Ap! Onpa ikävää kuulla että voit huonosti ja koet elämäntilanteesi noin raskaaksi. Toivon Sinulle kaikkea hyvää elämääsi, ja parempia vointeja.
Kehotan Sinua kääntymään elävään , rakastavaan Jumalan puoleen. Hänelle saa tulla sellaisenaan kun on. Itse olin kriisitilanteessa vuonna 2021 ja " huusin" Jumalaa apuun. Pian sen jälkeen sain vastaanottaa uskoa, uudestisynnyin, Jeesus tuli elämääni. Nyt kuljen tätä elämänpolkua Hänen kanssaan, ja tämän elämän jälkeen Hän vie perille Taivaan kotiin.
Kokeile Sinäkin kääntyä Jumalan puoleen, hyvä Ap!
Valtavasti voimia Sinulle!
T. N 1970
Vastasit sitten itsellesi. Mene taas johonkin ketjuun ihmisiä haukkumaan...sen sinä vain osaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Ap! Onpa ikävää kuulla että voit huonosti ja koet elämäntilanteesi noin raskaaksi. Toivon Sinulle kaikkea hyvää elämääsi, ja parempia vointeja.
Kehotan Sinua kääntymään elävään , rakastavaan Jumalan puoleen. Hänelle saa tulla sellaisenaan kun on. Itse olin kriisitilanteessa vuonna 2021 ja " huusin" Jumalaa apuun. Pian sen jälkeen sain vastaanottaa uskoa, uudestisynnyin, Jeesus tuli elämääni. Nyt kuljen tätä elämänpolkua Hänen kanssaan, ja tämän elämän jälkeen Hän vie perille Taivaan kotiin.
Kokeile Sinäkin kääntyä Jumalan puoleen, hyvä Ap!
Valtavasti voimia Sinulle!
T. N 1970
Vastasit sitten itsellesi. Mene taas johonkin ketjuun ihmisiä haukkumaan...sen sinä vain osaat.
Mitä ???
Vierailija kirjoitti:
Sellanen oksennus. Helpottiko?
Tajuatko, että sinä ole oksettava? Lyöt lyötyä koska olet surkea pelkuri.
Minulla on sairastelujen vuoksi jo kolmas kesä pilalla. Tämän kesän päätavoite on, että pääsisin leikkausjonoon. Töihin ei ole mitään asiaa. Eikä enää saikullekaan. Joten olen "työttömän saikulla", eli työttömänä ilman työnhakuvelvoitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellanen oksennus. Helpottiko?
Tajuatko, että sinä ole oksettava? Lyöt lyötyä koska olet surkea pelkuri.
Mitä, onko sitä lyötykin?
Hieno todistus uskovalta edellä. Mutta jos joku ei vielä koe mielenkiintoa hakeutua Jumala luokse, niin siiinä tapauksessa ei vielä ole hänen aikansa niin tehdä. Jumala antaa etsikonajan, jolloin hän vetää ihmistä pelastukseen. Uskoon ei voi siis tulla omasta päätöksestä koska tahansa, vaan silloin, kun Jumala kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Vielä on kesää jäljellä
Heinä- ja elokuu!
Vierailija kirjoitti:
Hieno todistus uskovalta edellä. Mutta jos joku ei vielä koe mielenkiintoa hakeutua Jumala luokse, niin siiinä tapauksessa ei vielä ole hänen aikansa niin tehdä. Jumala antaa etsikonajan, jolloin hän vetää ihmistä pelastukseen. Uskoon ei voi siis tulla omasta päätöksestä koska tahansa, vaan silloin, kun Jumala kutsuu.
Näin on. Jumala antaa uskon ihmiselle, oman tahtonsa/ aikataulunsa mukaan. Mutta Jumalan luo saa ja kannattaa aina kääntyä!
T. Tuo uskova N 1970
Vierailija kirjoitti:
Moi Ap! Onpa ikävää kuulla että voit huonosti ja koet elämäntilanteesi noin raskaaksi. Toivon Sinulle kaikkea hyvää elämääsi, ja parempia vointeja.
Kehotan Sinua kääntymään elävään , rakastavaan Jumalan puoleen. Hänelle saa tulla sellaisenaan kun on. Itse olin kriisitilanteessa vuonna 2021 ja " huusin" Jumalaa apuun. Pian sen jälkeen sain vastaanottaa uskoa, uudestisynnyin, Jeesus tuli elämääni. Nyt kuljen tätä elämänpolkua Hänen kanssaan, ja tämän elämän jälkeen Hän vie perille Taivaan kotiin.
Kokeile Sinäkin kääntyä Jumalan puoleen, hyvä Ap!
Valtavasti voimia Sinulle!
T. N 1970
Nämä hullut ei kyllä osaa piettää päätänsä kiinni heidän vale jeesuksesta. Ihmiset tietää missä teidän kirkot on. Sinne voi mennä millon haluaa kuka vaan. Ei tartte sönköttää sitä jeesus paskaa joka tuutista.
Katsokaa uskovat tubesta mindsift kanavaa ja katsotaan montako videota riittää että uskosi on raunioina.
Kuka uskaltaa ottaa haadteen vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa uskovat tubesta mindsift kanavaa ja katsotaan montako videota riittää että uskosi on raunioina.
Kuka uskaltaa ottaa haadteen vastaan?
Uudestisyntynyt pysyy uskossa, Pyhä Henki johdattaa.
Sellainen " uskova" joka luopuu uskosta, ei ole ollut elävässä , pelastavassa uskossa alkuunkaan.
Ei usko aktivoidu itsekseen ellei ihminen itse ensin käänny Jeesuksen tai Jumalan puoleen ja pyydä apua. Ihminen yrittää pärjätä ilman korkeampaa apua kunnes elämään tulee liikaa vastoinkäymisiä ja surua ja murhetta.
Moi Ap! Onpa ikävää kuulla että voit huonosti ja koet elämäntilanteesi noin raskaaksi. Toivon Sinulle kaikkea hyvää elämääsi, ja parempia vointeja.
Kehotan Sinua kääntymään elävään , rakastavaan Jumalan puoleen. Hänelle saa tulla sellaisenaan kun on. Itse olin kriisitilanteessa vuonna 2021 ja " huusin" Jumalaa apuun. Pian sen jälkeen sain vastaanottaa uskoa, uudestisynnyin, Jeesus tuli elämääni. Nyt kuljen tätä elämänpolkua Hänen kanssaan, ja tämän elämän jälkeen Hän vie perille Taivaan kotiin.
Kokeile Sinäkin kääntyä Jumalan puoleen, hyvä Ap!
Valtavasti voimia Sinulle!
T. N 1970