Lue keskustelun säännöt.
Tämähän menee nyt sitten niin että Kok, RKP ja KD. määrittelevät järjestöjen avustuskriteerien myöntöperusteet
24.06.2026 |
Myöhemmin syksyllä ko. puolueet päättävät mitkä järjestöt saavat avustuksia, ja kuinka paljon. Antavat päätöksensä "vastuu"ministeri Rydmanille joka ihan oman tulevaisuutensa takia allekirjoittaa sen.
Että ei tässä Rydmanin tarvitse enää oikeastaan murehtia asiaa miltään kantilta. Ei myöskään ole tilaisuuksia protesteihin, ellei sitten halua poliittista itsemur*aa tehdä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiitos, että paalutit askelmerkit tämän asian suhteen. Halki, poikki ja pinoon on malli, millä mennään.