Lue keskustelun säännöt.
Mihin kaikkeen laitatte vorthsesterin kastiketta?
24.06.2026 |
Mää laitoin äsken lishaspullakastikkeeseen pari lorausta.
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ceasarsalaatin kastikkeeseen. On niin voimakas maku, että en usko että kannattaa laittaa mihinkään kuin vähän
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sopiiko tämä kanasen kanssa tämä vörtshösseli kastike?
Laitan wusteria vaan munakkaaseen ja paistettuihin sieniin ja pekoniin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Munan päälle, torstaisin hernesoppaan.
Minä laitan sitä jäätölöön