Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäkriisi

Vierailija
24.06.2026 |

Ihmisille tulee yleensä ikäkriisi, kun he täyttävät ns. pyöreitä vuosia, eli täysiä kymmeniä. 30v, 40v, 50v, 60v.

Minulla ei ole koskaan ollut tasakymmeniin liittyviä ikäkriisejä.

Nyt olen 57v, ja poden tähänastisen elämäni suurinta ikäkriisiä. Miksi en voi olla edes tässä pienessä ja yksinkertaisessa asiassa normaali?

Onko täällä ketään muuta, jolle ikäkriisi olisi tullut jollain tapaa "väärään aikaan", tai "väärän ikäisenä"?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi