Siis mitä ihmeellistä on punaisen maidon juomisessa?
Mun isäni juo litran päivässä. Juonut jo vuosikymmeniä.
Kommentit (10)
Näin punaista maitoa kaupassa varmaan joskus 80-luvulla.
Ei mitään. Sekin on ihan vettä muiden maiden aidosti rasvapitoiseen maitoon verrattuna.
Juokoon jokainen vaikka kusensa. Asia käsitelty. 😝
Yksi kahjo kulkee ihmisten perässä haistelee heitä ja itkee kun itsellään ei ole varaa edes vettä ostaa. Juo savettä viemäreistä😂🤪
Kummasti maitojuomakin säilyy kuukauden tölkissä joten varmasti on terveellistä ja aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kahjo kulkee ihmisten perässä haistelee heitä ja itkee kun itsellään ei ole varaa edes vettä ostaa. Juo savettä viemäreistä😂🤪
Eri. Ai sinä olet Näitten tyhmien aloitusten suoltaja. Hyiiiii
Kyllä minä olen yleensä valkoista maitoa juonut.
Vierailija kirjoitti:
Juokoon jokainen vaikka kusensa. Asia käsitelty. 😝
Hei näin on. En viitsi nyt tässä sanoa xx julkkiksen nimeä jolla aa ongelmaa- niinpä- oksennus jopa otettiin uusiokäyttöön. Eli kukakin juokoon tai käyttäköön ruuanvalmistukseen kermaa, maituu- ihan se ja sama.
jos toi on pahe- vai huumeet. ikiajan lehmän maitoo juotu ja vellit tehty. kossu vai maito- maidosta ei tule väkivaltaa pääsääntöisesti mm perheväkivaltaa. rööki vai maito, muut hoot- jokainen tajuaa.
Rasvan määrä on naurettavan pieni kuitenkin. Lampaat psykoosissa juovat vesitettyä maitoa.