Vanhusikäisten vanhempien kuppaaminen
Että ottaa päähän seurata, kun aikuinen "lapsi" vanhusvanhempansa luona kävelee suoraan ruokapöytään eikä osaa kiittää, maksattaa laskujaan vanhemmallaan, ei siivoa edes omia sotkujaan saatikka että auttaisi muuten siivoamisessa. Kyselee, valittaa ja kontrolloi kaiken lisäksi.
Jotkut ei osaa nähtävästi edes hävetä.
Kommentit (7)
Ueimmat vanhemmat jälkikasvunsa kyllä tuntevat - itse ovat kasvattaneet tavoille.
Se on se äidinrakkaus. Pitäisi kyetä tuuppaamaan se linnunpoika pesän reunalta, mutta aina ei vaan raaski. Sitten se poikanen jää siihen pesään jumittamaan ja emo roudaa sapuskaa poikasen auki ammottavaan suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Se on se äidinrakkaus. Pitäisi kyetä tuuppaamaan se linnunpoika pesän reunalta, mutta aina ei vaan raaski. Sitten se poikanen jää siihen pesään jumittamaan ja emo roudaa sapuskaa poikasen auki ammottavaan suuhun.
Kysymyksessä on läheisriippuvuus.
Jotkut kasikymppiset luulevat omistavansa harmaantuvan jälkeläisensä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ole kiittämättömiä. Jotkut ei ole työkunnossa. Upeaa että joku edes auttaa muita.
Ei esimerkiksi siihen kiitokseen työkuntoisuutta vaadittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se äidinrakkaus. Pitäisi kyetä tuuppaamaan se linnunpoika pesän reunalta, mutta aina ei vaan raaski. Sitten se poikanen jää siihen pesään jumittamaan ja emo roudaa sapuskaa poikasen auki ammottavaan suuhun.
Kysymyksessä on läheisriippuvuus.
Sinäpä sen sanoit, läheisriippuvaisuutta se varmastikin on.
Puistattavaa seurata. Mitäs sitten, kun se isäpappa tai äitimuori kuolee?
Ei kaikki ole kiittämättömiä. Jotkut ei ole työkunnossa. Upeaa että joku edes auttaa muita.