Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhusikäisten vanhempien kuppaaminen

Vierailija
24.06.2026 |

Että ottaa päähän seurata, kun aikuinen "lapsi" vanhusvanhempansa luona kävelee suoraan ruokapöytään eikä osaa kiittää, maksattaa laskujaan vanhemmallaan, ei siivoa edes omia sotkujaan saatikka että auttaisi muuten siivoamisessa. Kyselee, valittaa ja kontrolloi kaiken lisäksi.

Jotkut ei osaa nähtävästi edes hävetä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole kiittämättömiä. Jotkut ei ole työkunnossa. Upeaa että joku edes auttaa muita.

Vierailija
2/7 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ueimmat vanhemmat jälkikasvunsa kyllä tuntevat - itse ovat kasvattaneet tavoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se äidinrakkaus. Pitäisi kyetä tuuppaamaan se linnunpoika pesän reunalta, mutta aina ei vaan raaski. Sitten se poikanen jää siihen pesään jumittamaan ja emo roudaa sapuskaa poikasen auki ammottavaan suuhun.

Vierailija
4/7 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se äidinrakkaus. Pitäisi kyetä tuuppaamaan se linnunpoika pesän reunalta, mutta aina ei vaan raaski. Sitten se poikanen jää siihen pesään jumittamaan ja emo roudaa sapuskaa poikasen auki ammottavaan suuhun.

Kysymyksessä on läheisriippuvuus. 

Vierailija
5/7 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kasikymppiset luulevat omistavansa harmaantuvan jälkeläisensä.

Vierailija
6/7 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ole kiittämättömiä. Jotkut ei ole työkunnossa. Upeaa että joku edes auttaa muita.

Ei esimerkiksi siihen kiitokseen  työkuntoisuutta vaadittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se äidinrakkaus. Pitäisi kyetä tuuppaamaan se linnunpoika pesän reunalta, mutta aina ei vaan raaski. Sitten se poikanen jää siihen pesään jumittamaan ja emo roudaa sapuskaa poikasen auki ammottavaan suuhun.

Kysymyksessä on läheisriippuvuus. 

Sinäpä sen sanoit, läheisriippuvaisuutta se varmastikin on.

Puistattavaa seurata. Mitäs sitten, kun se isäpappa tai äitimuori kuolee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän