Lue keskustelun säännöt.
Nyt minulla on vahva moti
24.06.2026 |
Sisäinen päätökseni pienentää kroppaani= laihduttaa ylimääräiset kilot ja keventää oloa.
Tällä kertaa teen sen hiljaisesti, en ole sanonut yhdellekkään ihmiselle, enkä sano.
En tee siitä isoa numeroa, se minun mielen ja kehon välinen sopimus:)
Ja hyvin menee:)
Parisen kuukautta tässä nyt menty näillä mietteillä.
Mikään ei ole kiellettyä periaatteella ei ole ns.houkutuksia, eikä mielitekoja tule koska halutessani saisin syödä.
Täyttä psykologiaa:))
Elämä on niin mahtavan mukavaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla