Ronaldo on ihan paska, miksi Portagali roikuttaa sitä joukkueessa?
Kommentit (8)
Ilman Ronaldoa Portugali sinnittelisi tasatilanteessa nyt.
Ammattilaisurheilu on kuin työelämä Suomessa: vanhoilla suorituksilla ei ole mitään merkitystä. Vain se nähdään, miten hyvä on juuri tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaisurheilu on kuin työelämä Suomessa: vanhoilla suorituksilla ei ole mitään merkitystä. Vain se nähdään, miten hyvä on juuri tällä hetkellä.
Näinhän se on, nuorille täytyy antaa tilaa kun ei pysty enää antamaan riittävää panosta.
Vierailija kirjoitti:
Ilman Ronaldoa Portugali sinnittelisi tasatilanteessa nyt.
Joku muu ne maalit olisi tehnyt, ehkä jopa enemmänkin jos rolle ei olisi sähläämässä.
Montako maalia olisit jo tehnyt itse. Ei pelaaja noin vaan oteta vaihtoon kun kuudennet kisat.
Tekihän se jo 2 maalia ensimmäisellä puoliajalla.