Saako muutoksen jälkeen ulkomailta tilata nyt jopa 80 prosenttista alkoholia täysin laillisesti ilman Tullin kiusaa ja alv-verojen maksua..
..Suomeen? Jos, niin en tän jälkeen osta pulloakaan tai tetraa Suomesta. Manner-Euroopasta viinat saa pilkkahintaan kuljetuskulujen jälkeenkin.
Kommentit (7)
Verot kuuluu maksaa, aivan kuten vaikka tilatessa ebaystä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Valmistevero ja ALV tulee luonnollisesti maksaa
Eikö sen voi maksaa ostomaahan, EU:stahan ne ostetaan.
Niistä on jo maksettu vero lähtömaassa. Ainoat kulut kuljetuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistevero ja ALV tulee luonnollisesti maksaa
Eikö sen voi maksaa ostomaahan, EU:stahan ne ostetaan.
Tätä on vatvottu jo kymmeniä vuosia enkä osaa sanoa miten se lopulta menee.
Kuljetuskustannukset. Ei muuta maksua. Näin sanoo eu lainsäädäntä. Tulli voi väittää vaikka mitä.
Vähän epäilen, että kohta tätä taas vatvotaan EU:n tuomioistuimessa. Alkoholista kun on kyse, niin Suomessa katoaa järki.
Valmistevero ja ALV tulee luonnollisesti maksaa