Olen parikymppinen nainen ja ihailen 30-50 vuotiaita miehiä.
Hiukan iäkkäämmät miehet ovat rauhallisia ja heillä on elämä kunnossa. Me nuoret naiset tykkäämme vähän vanhemmista miehistä koska pidämme isähahmoista. Rakastumme isämme kaltaisiin miehiin.
Vähän vanhemmat miehet tuovat meidän elämään tasaisuutta,rahaa,turvaa,rauhallisuutta ja viisautta kun me nuoremmat naiset taas annamme vanhemmille miehille seksiä ja kenties jälkeläisiä.
N25
Kommentit (19)
"Rakastumme isämme kaltaisiin miehiin. "
Tuo tarkoittaa sitä, millainen isä oli nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vammaisia lapsia tulee.
No tekikö sauli niinistö tai mika aaltola vammaisia lapsia?
On täysin luonnollista että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Olen seitsemänkymppinen mies ja ihailen piukkalihaisia 16-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
No ei ole. Voisit jo lakata jankuttamasta tuota
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Tyrsk!
Pekka vaikka olet ne omat munasi leikannut et silti ole nainen.
Se on ihan sama ap, esitätkö naista vai miestä, nuorta tai vanhaa, vastaus on joka tapauksessa:
Älä jaksa sepustaa typeriä.
Miehet rupsahtaa ja kuolee paljon nuorempina kuin naiset, joten tietenkin miehen pitää olla nuorempi jos sellaisen riesakseen viitsii ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vammaisia lapsia tulee.
No tekikö sauli niinistö tai mika aaltola vammaisia lapsia?
Joskus käy tuuri. Se on lääketieteellinen tosi että vanhoilla sukusoluilla tulee vammaisia lapsia paljon enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vammaisia lapsia tulee.
No tekikö sauli niinistö tai mika aaltola vammaisia lapsia?
Sitä sinä et voi mitenkään tietää. Lastenkaan teveysasiat ei ole julkisia.
Vierailija kirjoitti:
Et ole N 25, vaan M 55 v
Ei muuta mitään.
Älä nyt Pentti enää yritä laatia näitä N25-aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt Pentti enää yritä laatia näitä N25-aloituksia.
Mitä jos Ap on oikeasti nuori neiti joka vaan puhuu totuuksia?
Naiset tykkää vanhemmista herrasmiehistä. Monella hopeaketulla on kaunis ja nuori nainen.