Linnea Haluaa kohdata metsässä karhuja eikä miehiä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/linnea-leino-kertoi-ylelle-kohtaava…
Ootko mies ja vaarallinen naisille?
Kommentit (6)
Karhut eivät sentään kommentoi kenenkään ulkonäköä. Miehet eivät osaa pitää mölyjä mahassaan, vaan heillä on joku tarve kommentoida tuntemattomille naisille. Mitä miehet luulevat saavuttavansa sillä että he sanoo jotain naista kauniiksi? Miksi se on niin ilmoitusluontoinen asia? Mitä he luulevat saavansa sillä? Eihän naisetkaan kommentoi tuntemattomille miehille miten komeita he ovat.
Monet miehetkin haluaisivat että esim tyttärensä kohtaisi metsässä ennemmin karhun kuin miehen.
Lopetetaan nyt tästä samasta paskasta aiheesta länkyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Aha, ja miksi asiasta pitää jankuttaa monessa ketjussa ja tehdä vielä yksi uusikin?
Ja sinun pitää kommentoida niistä jokaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Lopetetaan nyt tästä samasta paskasta aiheesta länkyttäminen.
Miksi sitten länkytät ?
Aha, ja miksi asiasta pitää jankuttaa monessa ketjussa ja tehdä vielä yksi uusikin?