Luuseri
Jos haluutte nähdä todellisen luuserin, sivistymättömän moukan, elämän kovan koulun käyneen, pers.häiriöisen narsistin, niin etsikää tiktokista sassi. Rääväsuu, joka yleistää ja niputtaa ihmisiä. Hän tietää, kuinka kaikki oululaiset naiset on huonoja, eikä halua tutustua yhteenkään heistä. Oikeuslaitoksessa kaikki ovat hänen mukaansa sukua toisilleen tai kavereita ja koko Oulu on sisäsiittoisia täynnä. Hän on tavannut muutaman ihmisen ja nyt raukka luulee tuntevansa kaikki. Ei itse ymmärrä, että kuinka nolo tyyppi itse on, puhetyyli kertoo syrjäytyneestä ja mahd. päihteiden käyttäjästä. Ja kaiken lisäksi puhuu itsestään julkkiksena. Melkein säälittää, koska just tuollaiset tyypit ei tajuu hakea apua ja kohdata itseään, katsoa peiliin ja halua pyrkiä parempaan, kehittää itseään. Ja luulee oikeesti olevansa ihailtu ja kova tyyppi, mutta herättää ihmisissä lähinnä myötähäpeää, sääliä ja inhoa. Voi luoja.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt. Noloin ihminen ikinä.
Joo ihan urpo muija ei mitään tajuu itestään luulee olevansa kuningatar. Ihan varmaan tykkää kans ainaki juoda.
Minä nimenomaan En Halua Julkisuuteen.Jos saan ihmisten ilmoilla raivo kohtauksen ,se ei tarkoita sitä,että haluan minua kuvattavan tikotokkiin.Ennenvanhaan ihminen sai raivota niin paljon kun lystäsi!Kammottava kontrolli yhteiskunta,en tule koskaan mukaan!Ja olen Orwellini lukenut!Kammottavaa paskaa!
Tämä on minuun kohdistuvaa vainoa!Tiesittekö että vainoaminen on rikos!
Oon nähnyt. Noloin ihminen ikinä.