Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle näytettiin piirustukset 3. maaliskuuta. En sanonut mitään. Odotin, kunnes betoni valettiin eikä rakennelmaa voitu enää pysäyttää. Se

Vierailija
23.06.2026 |

Minulle näytettiin piirustukset 3. maaliskuuta. En sanonut mitään. Odotin, kunnes betoni valettiin eikä rakennelmaa voitu enää pysäyttää. Se päivä oli eilen. Trump purki itäsiiven viisi kuukautta sitten. Media kertoi, että se oli juhlasali. Turhamaisuusprojekti. Kuninkaan kultainen palatsi. He valehtelivat. Taas.

Valkoisen talon alle rakennetaan kuusikerroksinen maanalainen sotilaskomentokeskus. Ei bunkkeri. Ei suoja. LINNOITUS, joka on suunniteltu toimimaan Yhdysvaltain hallinnon kanssa 90 päivän ajan ilman minkäänlaista yhteyttä ulkomaailmaan.

Tässä on mitä tiedän olevan sisällä.

Taso 1: Kvanttisalattu tietoliikennekeskus – riippumaton KAIKISTA siviiliverkoista. Ei NSA:n takaovia. Ei Viiden Silmän pääsyä. VALTION SIGNAALI.

Taso 2: Sotilassairaala – täysi kirurginen kapasiteetti, 40 vuodepaikkaa, miehitetty 12. toukokuuta lähtien.

Taso 3: Droonikomento – katolla oleva droonien vastajärjestelmä on näkyvä osa. HYÖKKÄYSVALTAIN kyky on maan alla.

Taso 4: Henkilöstöosastot – kapasiteetti 2 400 henkilöä laajennetuissa operaatioissa.

Taso 5: Todiste- ja asiakirjaholvi – ilmastoitu, EMP-karkaistu, pääsy vain presidentin luvalla.

Taso 6: SALAINEN. Minulle kerrottiin yksi lause: ”Oikeus vaatii oikeussalin.”

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme