Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moskovassa pörssiromahdus

Vierailija
23.06.2026 |

Alkaa näyttää siltä kun jotain suurta tapahtuu. Milloin?

Moskovan pörssi romahtiMaanantain poikkeuksellisen suuri päiväpudotus veti pörssin kokonaisarvon alimmalle tasolleen kolmeen vuoteen.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6a9951d5-43b4-4d71-846a-1fe1be4c97dd

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettu puhumaan säästöjen ja sijoitusten sosialisoinnista budjettialijäämän kattamiseksi. Hyvähyvä. Tätä lisää.

Vierailija
2/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssi laskenut siellä jo 15 viikkoa peräkkäin. Se on menoa ja monoa. Onko aika valmistautua johonkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono merkki Venäjän kannalta kun tekohengitetyt ja vääristellyt talousluvut alkaa nekin romahdella. Jos koko systeemi romahtaa niin kyllä se Suomessakin näkyy jotenkin. 

Vierailija
4/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Se. Kummaa.

 

Eikös iranin kallis öljyn hinta pitänyt pelastaa venäjän talouden ja täyttää puten sotakirstut? 😂

Vierailija
5/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alettu puhumaan säästöjen ja sijoitusten sosialisoinnista budjettialijäämän kattamiseksi. Hyvähyvä. Tätä lisää.

Venäjän kommaripuolueen johtaja haluaa tyhjentää ihmisten säästötilit.  Suomessa olisi sama kuin Minja Koskela sanoisi, että kansalaisten tilit valtiolle. Vas.liittohan on itseasiassa kommunistinen puolue, joka valitsi peitenimen jo 1990.

Vierailija
6/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin suunnitelmat toteutuvat täsmällisesti koh.ta kohdalta. Toimii kuin sveitsiläinen kello

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alettu puhumaan säästöjen ja sijoitusten sosialisoinnista budjettialijäämän kattamiseksi. Hyvähyvä. Tätä lisää.

Milloinkahan se lammaskansa ymmärtää, että heitä kusetetään? Jos ymmärtää, niin uskaltaako kukaan vastustaa nykymenoa?

Vierailija
8/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putinin suunnitelmat toteutuvat täsmällisesti koh.ta kohdalta. Toimii kuin sveitsiläinen kello

3 tai 4 päivän erikoisoperaatio. Korkeintaan 2 viikkoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...viimeisen niitin myyntiaallolle iski kommunistijohtaja Gennadi Zjuganov, joka vaati venäläisten pankkitalletusten takavarikoimista valtiolle.

Siellä on talousneroja maa täynnä. Voi herranjestas sentään. Ummehtunut kleptokratia!

Vierailija
10/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pörssi laskenut siellä jo 15 viikkoa peräkkäin. Se on menoa ja monoa. Onko aika valmistautua johonkin?

Olisi aika herätä täälläkin. Oletko valmis?  Vuosi 1990/1991 asiat tulee vain mieleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän kiinnostaa enää venäjän asiat. Ehkä muutaman kuukauden, korkeintaa vuoden, päästä alkaa kiinnostamaan?

Vierailija
12/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko hiipii sydämiin, kun pääkaupungissa räjähtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puten kolmen päivän erikoinen etenee suunnitelmien mukaan :D

Vierailija
14/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njet problem, normal katastrof.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alettu puhumaan säästöjen ja sijoitusten sosialisoinnista budjettialijäämän kattamiseksi. Hyvähyvä. Tätä lisää.

Venäjän kommaripuolueen johtaja haluaa tyhjentää ihmisten säästötilit.  Suomessa olisi sama kuin Minja Koskela sanoisi, että kansalaisten tilit valtiolle. Vas.liittohan on itseasiassa kommunistinen puolue, joka valitsi peitenimen jo 1990.

Ei näitä voi verrata. Suomessa ei juuri kukaan kaipaa kommunismia, mutta Venäjällä on etenkin vanhemmassa väessä niitä, jotka kaipaavat tenholla.

Vierailija
16/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastelette tätä taas vain länsimaiset silmälaput silmillä, ei ne venäjällä välitä pörsseistä, neuvostoliitossakin esim. rojuilla oli sama toimituskulu olipa ne menossa sitten toimipaikan viereiselle tontille tai tuhansien kilometrien päähän kiinan rajalle esim. Moskovasta.

Vierailija
17/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkastelette tätä taas vain länsimaiset silmälaput silmillä, ei ne venäjällä välitä pörsseistä, neuvostoliitossakin esim. rojuilla oli sama toimituskulu olipa ne menossa sitten toimipaikan viereiselle tontille tai tuhansien kilometrien päähän kiinan rajalle esim. Moskovasta.

Niin, mutta on se kuitenkin muutos että nykyisestä kleptokratiasta palataan kommunismiin.  Toki kummassakin nyljetään rahat pois ja motivaatio pois työtätekevältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan