Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mummot! Kai olette jo tehneet varhaiskaalista ruokia?
23.06.2026 |
Sehän täyttää kaikki teidän ikäisten naisten ravitsemukselliset tarpeet.
Kommentit (5)
En ole mummo, mutta varhaiskaalista tulee hyvä salaatti grillatulle lihalle.
N54
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sinulla on paska äitisuhde, mutta minkä minä sille mahdan.
En ole mikään mummo mutta on tullut pari varhaiskaalia syötyä. Oikein hyvää salaattia tuli. N36
Varhaiskaali on kyllä hyvää, pitääpä ostaa.
Alue: Aihe vapaa
Varmaan ihana olla sun pää kun yksi asia on ainoastaan mielessä. Helppoa ja turvallista.