Mihin hallitusohjelman kohtaan Adlercreutz viittaa, kun esittää että Rydman ei pidä sopimuksesta kiinni?
Hän kun mainitsi tämän tiedotustilaisuudessa aamun kokouksen jälkeen, että Rydman olisi näin tehnyt. Toiminut vastoin hallitusohjelmaa.
Kommentit (15)
Salainen lisäpykälä 23: Kavereilta tai kaverien kavereilta ei leikata.
Varaan siihen, että ruotsinkielisten etuihin ja hillotolppiin ei kosketa.
Löytyykö Adlercreutzilta lopultakin selkärankaa pistää hanttiin perusjen perseilyille
-Adlercreutzin mukaan koko jupakassa on kyse siitä, miten sovituista asioista pidetään kiinni. Hänen mukaansa on aiemmin sovittu, että avustuskriteereistä sovitaan yhdessä, ja Rydman poikkesi siitä.
Hallitusohjelma on vain paperia, josta tulee totta vain luottamuksen varassa, jos sovitusta pidetään kiinni, hän sanoi.-
Voisiko joku nyt sitten tuoda esiin tuon sopimuksen kohdan?
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö Adlercreutzilta lopultakin selkärankaa pistää hanttiin perusjen perseilyille
Todella ihmettelen kuka Adlercreutzia voi tämän jälkeen äänestää. Kai ne lobbarit sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö Adlercreutzilta lopultakin selkärankaa pistää hanttiin perusjen perseilyille
Todella ihmettelen kuka Adlercreutzia voi tämän jälkeen äänestää. Kai ne lobbarit sitten.
Fiksu tyyppi, voisin kyllä äänestää jollei olisi ryvettynyt tässä persujen mielistelyssä. Ei enää ole uskottava liberaali sivistyspoliitikko
Onko Adlercreutz puhunut vastoin totuutta? Ei kai vaan salissa. Vakavempi juttu. Yleensä tietänyt lähtöpasseja toimista, jos näin tehnyt.
Adleri siis sopi sen itsekseen tai petterin kanssa muttei vaivautunut kertomaan sitä muille kun ei tarvitse.
Miksi YLE/Hs fakta-toimitus ei herää ja tarkista onko tämmöistä sopimusta olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö Adlercreutzilta lopultakin selkärankaa pistää hanttiin perusjen perseilyille
Löytyi jo. Koko Rkp:n eduskuntaryhmä äänesti tyhjää Rydmanin luottamusäänestyksessä, mikä on täysin poikkeuksellista ja tarkoittaa, että hallitus ei ole enää toimintakykyinen.
https://valtioneuvosto.fi/hallitukset/hallitusohjelma#/
Olisko kohta 10.
Nauratti kyllä moni muukin hallitusohjelman kohta kun vertasi ohjelmaa aikaansaannoksiin. Ne 100 000 uutta työllistä, velan taittuminen jne.
Perseiden tiedonhakukyvyttömyys on legendaarinen. Kone on nokan alla mutta mitään ei osata netistä etsiä hakusanoja hakuriville napsuttelemalla ja enteriä painamalla.
Joten pösilö säntää vauva.fihin tivaamaan, että joku muu etsii hänen haluamansa tiedon jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö Adlercreutzilta lopultakin selkärankaa pistää hanttiin perusjen perseilyille
Löytyi jo. Koko Rkp:n eduskuntaryhmä äänesti tyhjää Rydmanin luottamusäänestyksessä, mikä on täysin poikkeuksellista ja tarkoittaa, että hallitus ei ole enää toimintakykyinen.
Toimintakyvyttömyys konkretisoituu siihen, ettei hallitus enää saa esityksiään ulos. Ei niin ole vielä käynyt, vaikka Purra istui kitkerällä, kusenhajuisella pillullaan turpeen päällä melkein kuukauden.
Nyt alkaa nää rkpn säälittävät irtiotot, kun vaalikausi lähenee loppuaan. Kaikessa mahdollisessa perussuomalaisia vastustetaan, että päästään taas seuraavaan hallitukseen. Päästäänhän me varmasti, yhyyyy??!! Täysin lieroa, selkärangatonta sakkia, jolla on vain yksi asia agendallaan: se ruotsin kieli. Sen ikiaikainen turvaaminen, mikä ei tähän päivään enää kuulu. Porukka, jolle kuuluu vain oikeudet, ei kompromissit tai velvollisuudet.
Adleri viittaa vapaamuurareiden soppareihin.