Mitä odotat tämän vuoden joululta,jos vietät sitä kahden ihmisen kesken?
Kommentit (11)
Henkeviä keskusteluja, jouluruokien valmistelua & niiden nauttimista, leffojen katselua, ulkoilua. Yleensäkin elämästä nauttimista kahden kesken..
Voidaan riidelläkin. Heh.
Rauhallista oleskelua ilman stressiä ja kiirettä. Lapseni ovat tänä vuonna isänsä luona ja appivanhemmat päättivät lähteä joulua pakoon, joten kukaan ei vaadu meitä yhtään minnekään.
Kahden ihmisen kesken? Tarkoittaako siis kaksi ihmistä itseni lisäksi?
Niin olen viettänyt jo kolmattakymmentä Joulua. Asun ulkomailla ja vietän Joulua aina ystäväpariskunnan kanssa. Siitä on meille muodostunut traditio. Tai on meitä vielä kolme kissaa ja koirakin.
Joskus olen heittänyt ajatuksen että viettäisin Joulun yksin, olisi mukava kokea sekin, mutta he eivät halua sitä ollenkaan. Niinpä sitten menen heille tänäkin vuonna. Sovimme aina kuka hommaa mitäkin, vietetään joulua, jaetaan lahjoja, syödään hyvin, katsellaan elokuvia jne. Onhan se mukavaa totta kai.
Ole sinkku ja elän ja asun yksin. Tämä ystäväpariskunta on minulle eritäin läheisiä. Olemme tunteneet kauan, olen asunut täällä reilun 30 vuotta.
Omaa rauhaa että saan olla yksin, en lähden minnekään vaikka pyydettäisiin, enpä ketään pyydä luokseni koska ei ketään muulloinkaan luonani käy.
Kinkku ja muut perinteiset jouluruuat ja hiljaisuus, muuta en odota enkä toivo.
Joulu on hyvä aika tehdä töitä. Humpuukkijuhla
Irstailua ja tapain turmelusta: alasti ja kännissä.
Vietän joulun yksin. Olen viettänyt joulut yksin vuodesta 1996. 1995 olin armeijassa joten vietin siellä joulun. Sen jälkeen olen ollut yksin.
T: kiltti mies
Kolmen hengen joulu ollut 19 vuotta eli omalla perheellä. Etuna on se, ettei kukaan pakota tekemäään millään ohjelmalla joulun viettoa vaan voi tehdä kuten huvittaa.
Odotan Joulupukin kuumaa linjaa, hyvää ruokaa, joulukodin ihastelua, rauhaa, joulusaunaa.
Rauhaa, hyvää ruokaa, ihanaa tunnelmaa.