Lotta Hintsa etsii vauvalleen Au-paria hoitamaan vuorille?
Kommentit (22)
Vuorikiipeilystä on tullut pakkomielle. Jos se edes olisi hyvä siinä, mutta ei.
Joo, ehdottomasti kaikki haluaa lähteä jonnekin hankaliin olosuhteisiin ottamaan vastuun ventovieraan ihmisen lapsesta. Taitaa olla lepakoita tapulissa
Olen seurannut hänen antamiaan haastatteluja ja aikamoista 'tuuliviireilyä' välillä haluaa lopettaa kaiken,nyt haluaa taas vuorille..ollut vauvan kanssa vasta alle 1/2vuotta ja apujakin on.Ihmettelee kuinka miehensä viihtyy lastensa kanssa..ehkä kaikkea ei kannata sanoa,ääneen
lähteekö sebukin sinne ja jättää edelliset lapset
Sekaisin on. Eikö ukkonsakaan puhu edes järkeä?
No onpa ankeita kommentteja. Hienoa, että lähtee vuorille ja elää itsensä näköistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
No onpa ankeita kommentteja. Hienoa, että lähtee vuorille ja elää itsensä näköistä elämää.
Tietysti on. Joku kaunis päivä tullaan mukkelis makkelis rotkoon ja taas on äiditön lapsi. Onneksi se ei yleensä edes pääse vaarallisiin paikkoihin, kun vastuuntuntoiset kanssakiipeilijät taluttaa sen ajoissa takaisin perusleiriin.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut hänen antamiaan haastatteluja ja aikamoista 'tuuliviireilyä' välillä haluaa lopettaa kaiken,nyt haluaa taas vuorille..ollut vauvan kanssa vasta alle 1/2vuotta ja apujakin on.Ihmettelee kuinka miehensä viihtyy lastensa kanssa..ehkä kaikkea ei kannata sanoa,ääneen
Miehet tykkää nuorista au-pair.
Vierailija kirjoitti:
No onpa ankeita kommentteja. Hienoa, että lähtee vuorille ja elää itsensä näköistä elämää.
Kyllä! Menkööt ja nauttikoot harrastuksestaan ja jättäisi lapsensa rauhaan. Se ei vauvan paikka ole.
onhan siellä ylikalliita sherpoja. Kyllä ne yhden vauvan hoitaa siinä sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa ankeita kommentteja. Hienoa, että lähtee vuorille ja elää itsensä näköistä elämää.
Tietysti on. Joku kaunis päivä tullaan mukkelis makkelis rotkoon ja taas on äiditön lapsi. Onneksi se ei yleensä edes pääse vaarallisiin paikkoihin, kun vastuuntuntoiset kanssakiipeilijät taluttaa sen ajoissa takaisin perusleiriin.
Sen vuorikiipeilykin oli lähinnä sauvojen kanssa samoilua hangilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa ankeita kommentteja. Hienoa, että lähtee vuorille ja elää itsensä näköistä elämää.
Tietysti on. Joku kaunis päivä tullaan mukkelis makkelis rotkoon ja taas on äiditön lapsi. Onneksi se ei yleensä edes pääse vaarallisiin paikkoihin, kun vastuuntuntoiset kanssakiipeilijät taluttaa sen ajoissa takaisin perusleiriin.
Isäksi tullut kiipeilijä ei ikinä saisi tuollaista nälvimistä osakseen. Lotta on paljon parempi roolimalli lapselle kuin kotona itsensä lihottanut ja liikkumaton kotiäiti.
Saisi unohtaa kiipeilyn. Veikka Gustafsson lopetti kiipeily kun tuli perhe ja vastuut. Tuo Hintsa on ollut aina outo.
Mitä hän tekisi? Ei hänellä ole mitään tavallista työtä. Ja vaikka on perinyt isänsä miljoonat, niin lapsen kanssa kotona olo on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Saisi unohtaa kiipeilyn. Veikka Gustafsson lopetti kiipeily kun tuli perhe ja vastuut. Tuo Hintsa on ollut aina outo.
Veikka G lopetti, kun sai tahkottua läpi kaikki kasitonniset.
Muistan kun hän oli iholla sarjassa ja korjasi pyöräänsä valkoisissa vaatteissa,sai jonkun tahran ja kriiseili siitä..ehkä vauva tekee hänelle hyvää jos ei nyt karkaa heti vuorille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisi unohtaa kiipeilyn. Veikka Gustafsson lopetti kiipeily kun tuli perhe ja vastuut. Tuo Hintsa on ollut aina outo.
Veikka G lopetti, kun sai tahkottua läpi kaikki kasitonniset.
Hintsa olisi viiskymppinen jos odottaisi äitiyttä vasta siihen pisteeseen että on kiipeilyt kiipeilty. Veikka lopetti 41-vuotiaana ja aloitti lapsien tekemisen.
Ei taida olla kaikki muumit laaksossa