Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä pareja, joista toinen juo alkoholia ja tykkää humaltua ja toinen ei?
23.06.2026 |
Voiko suhteella olla tulevaisuutta vai alkaako ärsyttää jossain vaiheessa?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tiedän åariskunnan ja toimii. Rva ei voi juoda migrenin vuoksi. Sallii miehelleen ok. KOSKA- mies ei aiheuta ongelmia. Ei juurikaan krapulaa, ei oksuja ei tappelua- jopa innostuu tekemään pihatöitä juoman alussa innokkammin kuin mulloin. Kuuntelee musaa, soittelee itsekin kitaraa, joskus innostuu leipomaan pitsaakin.
Eli heillä ok. Toi on se pointti- Ei ongelmia. Rva jopa tuo pääsääntöisesti juomat ukolleen kun eniten asioi kaupoilla. ( kiva rva vai mitä) ja rva ei natkuta vaikka arkena aamulla 7- jos vapaapäiv't niin saapi ottaa- kunhan ennen töitä se yksi välipäivä , että freesautuu.
Mies ei lähde bareihin - eli kyläsä tai omassa himassa- yksin tai kaverin kans.