Miksi turistit menisivät Paimion mettän keskelle hotellin?
Kun kyseessä ei ole edes kylpylähotelli. Paikkakunnalla ei ole yhtikäs mitään muuta nähtävää.
Kommentit (14)
Tulee vähän oksennusta suuhun jo sanastakin, kylpylähotelli.
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi, fokus on luonnossa ja metsäympäristössä, eikä siinä turbosuorittamisessa. Olimme siellä miehen kansa viime kesänä ihan vaan viettämässä joutoaikaa.
Kuule sinne hotelliin pitää saada sata ihmistä päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi, fokus on luonnossa ja metsäympäristössä, eikä siinä turbosuorittamisessa. Olimme siellä miehen kansa viime kesänä ihan vaan viettämässä joutoaikaa.
Missä asut jos et ihan arjessa näe mäntyjä? Aivan Helsingin keskustassa?
Siitähän nimenomaan tulisi kylpylähotelli
Koska se on alunperin Alvar Aallon suunnittelema, ja juntit ei tiedä että Aalto on tunnettu ja arvostettu ulkomaita myöten. Täytyy vain toivoa etteivät mene liikaa sörkkimään alkuperäistä rakennusta, vaan säilyttävät sen hengen.
Kullberg hioo parhaillaan suunnitelmaa, joka muuttaa Paimion parantolan hyvinvointihotelliksi kylpylöineen sekä kongressi- ja ravintolapalveluineen.
Vierailija kirjoitti:
Siitähän nimenomaan tulisi kylpylähotelli
Näitkö kuvan niistä paljuista? Se ei tee kylpylää.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on alunperin Alvar Aallon suunnittelema, ja juntit ei tiedä että Aalto on tunnettu ja arvostettu ulkomaita myöten. Täytyy vain toivoa etteivät mene liikaa sörkkimään alkuperäistä rakennusta, vaan säilyttävät sen hengen.
Toistan: sinne pitää saada sata ihmistä JOKA PÄIVÄ!
Koska se on hieno paikka.
Parempi olla hotellina kuin jättikokoisena museona.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on alunperin Alvar Aallon suunnittelema, ja juntit ei tiedä että Aalto on tunnettu ja arvostettu ulkomaita myöten. Täytyy vain toivoa etteivät mene liikaa sörkkimään alkuperäistä rakennusta, vaan säilyttävät sen hengen.
Taas joku wikipedia-Einstein pätemässä yleistiedolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on alunperin Alvar Aallon suunnittelema, ja juntit ei tiedä että Aalto on tunnettu ja arvostettu ulkomaita myöten. Täytyy vain toivoa etteivät mene liikaa sörkkimään alkuperäistä rakennusta, vaan säilyttävät sen hengen.
Toistan: sinne pitää saada sata ihmistä JOKA PÄIVÄ!
Toistele vain. Tavoitteena on 70 000 vuodessa eli se on kyllä melkein 200 päivässä. Mutta oliko sulla joku pointti?
Olin siellä hyvin, hyvin, hyvin kauan sitten hoitajana. Osastot olivat hoitajille kuin maratonjuoksua, pitkät käytävät ja huoneita vain toisella puolella käytävää. Arkkitehtonisesti upea rakennus, mutta ei Alvar ikinä ajatellut siellä työskentelevien hyvinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Olin siellä hyvin, hyvin, hyvin kauan sitten hoitajana. Osastot olivat hoitajille kuin maratonjuoksua, pitkät käytävät ja huoneita vain toisella puolella käytävää. Arkkitehtonisesti upea rakennus, mutta ei Alvar ikinä ajatellut siellä työskentelevien hyvinvointia.
Se olikin parantola eikä sairaala.
Siihen aikaan hoitotyö oli sitä parvekkeille viemistä.
Juuri siksi, fokus on luonnossa ja metsäympäristössä, eikä siinä turbosuorittamisessa. Olimme siellä miehen kansa viime kesänä ihan vaan viettämässä joutoaikaa.